dinsdag 10 september 2024

Feestjes...

 Hallo,

afgelopen zaterdag stond in het teken van feestjes. Mijn broer en zijn vrouw en een stel uit onze vriendengroep vierden hun zilveren huwelijksjubileum. Dus gingen we van het ene feestje naar het andere. Het feest bij mijn broer begon al om 17.00 met een bbq en dat kwam goed uit zo konden we later op de avond aansluiten bij feestje nr.2! Natuurlijk maakte ik een kaartje het zilveren bruidspaar. Het werd een combinatie van verschillende stempels een label en designpapier.



Groetjes Hermien



6 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart voor het zilveren huwelijkspaar Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne

Nelleke zei

Leuke kaart Hermien. Ik doe gelijk ideetjes op om diverse huwelijks kaartjes te maken. Groetjes Nelleke

Sarah zei

Super leuk! En al uitgefeest? Je kaart is echt tof!

GerJanne zei

Mooi kaartje Hermien! Leuk met die stempels allemaal!

Marjolijn van Elsberg zei

Echt een leuke feestelijke kaart.

Daphne zei

Ach, wat een schattig kaartje, met die hansen.
Mooi dp, het beetje kleur in deze kaart vind ik heel erg mooi passen bij de neutrale kleuren. Hele mooie balans geeft dat.