Hallo,
volgende week is mijn petekind jarig, en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik kwam deze vrolijke eend tegen pakte mijn stiften en al snel was dit kaartje klaar. Het papier wat ik gebruikt heb is van SU van heel lang geleden!
Hallo,
volgende week is mijn petekind jarig, en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik kwam deze vrolijke eend tegen pakte mijn stiften en al snel was dit kaartje klaar. Het papier wat ik gebruikt heb is van SU van heel lang geleden!
Hallo,
kijk je ook even op het blog van K&K voor de top 3 en de winnaar van onze laatste challenge? Het komt steeds dichterbij de zomervakantie! En laat dat nu het thema van onze nieuwe challenge zijn. Je kunt zoveel fijne, leuke, mooie dingen doen tijdens je vakantie. Van een lekkere verfrissing tot op vakantie gaan, maar druk vooral op pauze en geniet.
Hallo,
ik heb het leuke vogeltje nog maar eens op de kaart gezet! Nu zit hij nog rustig op het takje...maar het duurt niet lang en dan vliegt hij lang naar een jarige.
Hallo,
vandaag wil ik de reminder van K&K graag met jullie delen. Het thema is hiep,hiep,hoera...lekker makkelijk dus. Mijn kaart ging naar teamgenoot Monique voor haar verjaardag, het vrolijke uiltje op de kaart wilde haar graag feliciteren.
Hallo,
over een aantal weken is familie van ons in Canada 25 jaar getrouwd natuurlijk gaat er een kaartje die kant op. Ik maakte met een plaatje van penny black dit kaartje, super cute al zeg ik het zelf!
Hallo,
met onze alles mag challenge hadden we maar liefst 70 deelnemers, super dat jullie allemaal mee hebben gedaan. De winnaar en de top 3 vinden jullie terug op het blog van K&K. Dan is het op deze zonnige zondag tijd voor een nieuwe challenge, deze keer weer een makkelijk thema namelijk, hiep hiep hoera. Het vrolijke dolfijntje op de kaart bakte een heerlijke taart voor de jarige!
Hallo,
er zijn veel jarige in Mei dus ben ik er maar eens voor gaan zitten om wat verjaardagskaarten te maken. Deze kaart is er daar een van! Geen poespas gewoon een simpele felicitatiekaart. De letters zijn verhoogd opgeplakt zodat ze eruit springen...