zaterdag 17 augustus 2013

eens wat anders....

Hallo,

In dit bericht laat ik jullie eens iets anders zien dan wat jullie gewend zijn.
Dus geen kaartje deze keer. Nog enkele werken en dan is het zover ik hoop dan de leeftijd van 40 te mogen bereiken, en ik niet alleen mijn tweelingzus ook! Ze is mijn "zus" want ze is 5 minuten ouder dan mij (ha,ha).
Ik wilde toch eens iets anders doen en het is een scrap lay-out geworden dus we blijven wel in het papier.
Voor deze lay-out het ik papier gebruikt  van echo park uit de serie this&that charming, ik ben zelf dik tevreden over het resultaat. De foto is lang geleden genomen in dierenpark Emmen tijdens een vakantie.
Ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden....maar dan moet ik toch nog effe geduld hebben.


Cards&Scrap - alles mag (maandelijkse scrapuitdaging)

Groetjes

16 opmerkingen:

Nelleke zei

Dat zal ze vast wel prachtig vinden. Ik hoop dat ze niet op je blog kijkt, maar dat zal wel niet anders had je het er niet opgezet. Leuke LO. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Wat een leuke LO heb je gemaakt, wat mooi met de foto van vroeger, toppie..ben benieuwd wat ze er van gaat vinden, liefs van Ans

Brendaxx zei

Dit is toch een geweldig kado?? Ik vind je LO erg mooi geworden! Wat een schattige foto zeg ;) Bedankt dat je meedoet met de 1e LOchallenge bij Cards&Scrap!! Hopelijk doe je volgende maand ook weer mee?Alvast een gezellige verjaardag gewenst! Groetjes,Brenda

Marleen zei

Ik vind dit in ieder geval heel mooi gemaakt!
Groetjes
Marleen

Anita Meijer zei

Wat heb je dit superleuk gedaan Hermien, ziet er super uit. Heel mooi.
Liefs van Anita

Kreatief met Maria zei

Mooie lay-out Hermien. Je kaartje is in aantocht!
Groetjes Maria

Corrie zei

Dit heb je ook in je vingers hoor Hermien, ik vind je lay-out prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Antoinette Voorn zei

Hij is zeker AMAZING!!! dit zal echt in de smaak vallen en wauww 40 al ????? hihihi... geintjuu!!!

carla zei

Je creatie is heel mooi Hermien.
Natuurlijk gaat dit in de smaak vallen.
Je hebt dat erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Ans S. zei

Dit gaat je zus prachtig vinden, ik vind het super leuk gemaakt, mooie lay-out en gave foto heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hele mooie LO zeg! prachtig.

karin zei

Leuke lay-out, je zus zal het prachtig vinden.
groetjes,
Karin

Debby Kuster zei

leuke Lay out, je zus zal hem vast leuk vinden.
altijd leuk om oude foto's terug te zien en op zo'n mooie manier verwerkt helemaal

groetjes Debby

Muuske zei

Hoi Hermien,
Je zus zal er zeker blij mee zijn,is altijd leuk om iets te krijgen met een oude foto van haar zelf.De Lo is mooi bewerkt.groetjes Margo.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Bedankt voor je deelname aan de scrapuitdaging van Card & Scrap.
Groetjes Miranda

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor, gaaf papier heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet bij onze eerste scrapuitdaging bij cards en scrap.