maandag 19 augustus 2013

vintage

Hallo,

Wat een leuke reacties heb ik gehad op mijn scrap creatie, bedankt het was erg leuk om ze te lezen.
Het is weer maandag dat wil dus zeggen dat er weer een nieuwe challenge van start gaat bij de papermakeupstamps. Het thema is deze keer :

                                            DM102


Nu is vintage nog steeds niet echt mijn ding, maar ik ben er eens voor gaan zitten en heb mijn best gedaan en hieronder zien jullie het resultaat. Ik heb alleen gebruik gemaakt van:
tekststempel   - beautiful fabulous mini sentiment
framestempel - digi set frames
wat kant en plakparels en klaar was Hermien. Nu weet ik dat er een aantal volgers zijn die wat makkelijker uit de voeten de kunnen met dit thema dus ik zou zeggen doe eens met ons mee.
Neem ook eens een kijkje op het blog van papermakeupstamps hier kan je zien wat de andere dt leden gemaakt hebben.

Je mag een afdrukje gebruiken van een merk dat je zelf wil, de winnaar wint 3 digi's naar keuze uit de shop. Wanneer je een Paper makeup stamp  gebruikt win je er maar liefst 5!


O, ja het kaartje doet ook mee bij kaartjes-inspiratie-challenges blog daar willen ze een kaart zien die niet vierkant of rechthoekig is!En bij de creatieve zebra waar alles mag deze keer.


Groetjes en een fijne maandag

13 opmerkingen:

carla zei

Ik vind dit vintage kaartje super leuk bedacht Hermien.
Prachtig gemaakt en hele mooie zachte kleuren gebruikt.
Groetjes,
Carla

Wendy zei

Heel erg mooi Hermien!!! Prachtig deze kleuren bij elkaar en ik vind dat je vintagekaart heel goed is gelukt. Vintage is ook (nog) steeds niet mijn ding maar wat niet is kan nog komen. Dat zie je wel bij jou!
Lieve groetjes, Wendy

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Je kaartje heeft echt wel een mooie, zacht Vintage uitstraling..alleen Vintage en stempels gaat nooit zo goed samen, maar het is je prima gelukt..liefs van Ans

Anita Meijer zei

Schitterend Hermien, wat heb je dit supermooi gemaakt, top.
Liefs van Anita

Muuske zei

Prachtige kaart,leuk model.groetjes Margo.

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Hermien in een hele LEUKE vorm.
Liefs Wilma

Cindy zei

Ik vind je kaart heel geslaagd Hermien. Super gedaan hoor! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Het is je goed gelukt Hermien, je vintage kaart is prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Antoinette Voorn zei

Watt een mooi kaart in het gruis heel goed gedaan!

Eret zei

Really beautiful card. I love the blue flowers. They are so pretty. And the pearls are gorgeous too. Stunning vintage card!
Hugs
Eret

Ardilla zei

Your card is so pretty!!! Love the flowers and the shape you gave to it...
Hugs,
Ardilla :)

Cinderella zei

Hallo Hermien,
Wat gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC.
Het is een schitterende kaart geworden.
Bedankt voor je deelname
Groetjes Cinderella

Folkje zei

Heel erg mooi gedaan.

gr.
Folkje