dinsdag 31 januari 2017

hiep, hiep, hoera

Hallo,

In het weekend ben ik aan de slag gegaan met de liftchallenge. Eerst ging ik in mijn digi map op zoek naar een koala, want de ontvanger van deze kaart is een fan! Na een lange zoektocht gelukkig gevonden...
En toen kwam het lastigste want ze willen kleurwerk, doodlen en zelf schrijven op de kaart zien. Het kleuren (met mijn aquacolorpotloden) was niet zo lastig maar doodlen en het zelf schrijven is iets wat ik normaal niet doe, dus heb ik het mezelf ook niet te moeilijk gemaakt zoals jullie zien. Toch ben ik best wel tevreden over het resultaat, en het was ook nog eens leuk om te doen en dat is toch het belangrijkste niet dan!


Groetjes Hermien

15 opmerkingen:

Marjan zei

Ook al doe je het nooit, het resultaat is erg leuk en wat je zegt ... het gaat erom dat je er plezier in hebt en ook is het leuk om eens wat te proberen. erg leuke lift en mooi kleurwerk! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Hermien.

carla zei

't Is weer eens wat anders hé Hermien.
Je hebt de opdrachten leuk uitgevoerd en je kaartje is prachtig geworden.
Groetjes,
Carla

Kreatief met Maria zei

Hele uitdaging zo'n liftchallenge Hermien en het resultaat mag er zijn. Heel mooi geworden.
Groetjes Maria

Corrie zei

Wauw, wat is dit goed gelukt Hermien, ik vind je kaart prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Diny zei

Wat heb je er een prachtig kaartje van gemaakt Hermien....het doodlen gaat je goed af hoor!
Groetjes Diny

Monique zei

Hij is heel erg leuk geworden. Ik heb er al 2 in de prullebak gegooid...ik geloof niet dat dit hem wordt.
Liefs Monique

karin zei

Ik vind het een prachtige kaart Hermien, ik zou het niet nadoen.
Groetjes,
Karin

Rosina zei

Wat is je dat mooi gelukt Hermien ...een heel mooi liftkaartje met een super leuk doodlerandje rondom en dat samen met het schattige beertje en de leuke tekst een schitterend geheel...

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
het is je prima gelukt, mooi gedoodled en geschreven en een leuk,klein stempeltje, mooie kaart!
groetjes,
Ans

karien zei

Wat is je kaart goed gelukt hij is erg mooi geworden
Groetjes Karien

Wendy zei

Wauw Hermien, wat knap gedaan! Ondanks dat het nieuw voor je was heb je het geweldig uitgevoerd, heel erg leuk. En wat is dat een schattig koalabeertje.
Lieve groetjes, Wendy

Ellen zei

Super leuke kaart...top gedaan!
Gr Ellen

Antoinette Voorn zei

Wat een lieffie Hermien! Mooi gemaakt xxx en groetjes Antoinette

Aartje zei

Wat een leukerd, het schrijven en doodlen is je goed afgegaan.
Groeten, Aartje

Cornelie zei

Erg leuk resultaat, niets mis mee! Helemaal leuk omdat er zo'n persoonlijk kaartje van hebt gemaakt. Ik doe het anders ook nooit, en dat is idd best spannend ;-) Maar je kaart is helemaal goed hoor, dank je wel voor het meedoen!