vrijdag 27 januari 2017

Penny black

Hallo,

Ik heb de afgelopen dagen heel wat carnavalskaartjes mogen maken in opdracht. Leuk en goed voor mijn hobby spaarpot maar nu ben ik er wel klaar mee!
Dus van de week  maar eens aan de slag gegaan om een verjaardagskaartje te maken. En zo kwam ik uit bij een afdrukje van penny black, ik ben een fan kan je wel zeggen. Ze zijn leuk en vaak vrij snel ingekleurd!De sketch die ik  gebruikt heb is van tuesday morning sketches.


addictedtostamps - anything goes
creativeinspirations - cute  critters
brownsugarchallenge -anything goes
craftycatz- anything goes

Fijn weekend
Groetjes Hermien



21 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart Hermiem!
Fijn weekend
Nancy

Anoniem zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Hermien

gr karin

Rene zei

LOVE this so much! Adorable! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
Rene

Corrie zei

Oo Hermien, wat een dotje van een kaart.
Lieve groetjes,Corrie

Debbie zei

What a sweet card! I love this image and your papers!
Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie
Debbie's Dash of This and That

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt. Ik ben ook wel fan van Penny Black.
Erg leuke stempels zijn dat!
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Wat een leukerd!

Diny zei

Wat een leuke kaart met het stippeltjes papier en het mooie poesje Hermien!
Groetjes Diny

Marleen zei

Knap gemaakt hoor!!!
groetjes
Marleen

Margo zei

Oh wat een leukerdje zeg !

Danielle zei

Heel leuk kaartje, de sketch is ook mooi!!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje hermien...en ja die penny black stempeltjes zijn en bliven zooooo leuk ..KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Aartje zei

Leuke kaart! Mooi dat zwart-wit met dat vleugje geel.
Groeten, Aartje

Melissa Craig zei

Super cute. I like that you turned the sketch. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Monique zei

Ik vind de stempels van PennyBlack ook geweldig. Maar ben meer van de bloemen. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt. En prachtig ingekleurd. Wanneer begint de Carnaval eigenlijk? Vorig jaar waren jullie er veel drukker mee geloof ik.
Lieve groetjes Monique

NickScrapShack zei

wonderful take of the Tuesday Morning Sketch! Super cute image too! Thank you for sharing your talent with us at Crafty Catz this week. Good luck! Nick DT

Tanja zei

love the sweet image - thanks for sharing your project at Addicted to Stamps and More

Creative world zei

Adorable image,perfect coloring and love your pattern paper....thank you for joining us at ATSM4 this week
Zeljka DT xo

Scrappin Sue zei

How cute
Thanks for sharing at Brown Sugar Challenges x

Marja B. zei

Very elegant and cute! Thanks so much for sharing at Stampavie and More Challenge!

Hugs, Marja
Stampavie and More DT
http://tahrojakuviopaperilla.blogspot.fi