zondag 22 januari 2017

K&K challenge

Hallo,

De weken vliegen voorbij... dus start er vandaag  weer een nieuwe challenge bij K&K.
Maar eerst wil ik toch wel iedereen hartelijk bedanken die mee heeft gedaan aan onze one layer kaart challenge, velen van jullie zijn na one reminder aan de slag gegaan. Zo is de teller toch nog op 61 kaartjes gekomen, geweldig dames!
Het thema deze keer is van Vintage tot shabby chic. Ik ben deze keer aan de slag gegaan voor een mannenkaart. En vooral de stijl van de stempel geeft mijn kaartje een vintage tintje...
Neem een kijkje op ons blog en laat je inspireren.
foto van Hermien Vaessen.

Jullie kunnen meedoen tot  17 februari

Fijne zondag,
Groetjes Hermien

14 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Hé Hermien! Een hele leuke mannenkaart is het. Die stempel is echt tof! Liefs, Sarah

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig gaaf deze kaart Hermien...Supergaaf zelfs, hij viel mij meteen op, hele gave stempel(s).
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Heel leuke mannenkaart Hermien, zo grappig die stempel.
groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

super gave mannenkaart Hermien

gr karin

karien zei

Mooie mannenkaart heb je gemaakt Hermien
Groetjes Karien

Rosina zei

Een leuke mannenkaart Hermien...wat een gave stempel..met een schitterend resultaat...

groetjes en een fijne zondag
Rosina

Sarah zei

Leuk!!

Margo zei

Wat een mooie kaart zeg ! Heel tof !

Nancy Soetaert zei

toffe kaart met die mooie mannenstempel!
groetjes
nancy

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
wat heb je een geweldig leuke mannenkaart gemaakt, ik vind de stempel echt leuk en vintage!
groetjes,
Ans

GerJanne zei

Hey Hermien,
ik vind jouw kaart echt zo gaaf! Enig bedacht! Het doet me gewoon een beetje aan mijn opa denken, alleen had hij geen snor, maar wel een hoed en altijd een jasje aan.
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Haha aparte kaart,
nog nooit gezien zo,
heel erg gaaf ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

Monique zei

Supergave kaart Hermien. Leuk toch, af en toe uit je comfortzone?
Liefs Monique

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hij is geweldig deze kaart. Zo zie je toch verschillende stijlen op het blog van K&K, erg leuk om te zien. Groetjes, Ingrid.