zondag 8 januari 2017

reminder K&K

Hallo,

Vandaag is het het weer tijd voor de reminder van onze one layered challenge.
Vinden jullie het moeilijk of was iedereen druk met de feestdagen?
De feestdagen zijn nu voorbij dus pak je spullen erbij en doe gezellig met ons mee, vind je het spannend om rechtstreeks op een kaart te stempelen dan mag je ook een oplegvel gebruiken.
Neem anders even een kijkje op ons blog en laat je inspireren door het team.

De prijs is zeker de moeite.
Meedoen kan tot vrijdag 20 januari, met twee kaartjes

Fijne zondag,
Hermien

14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie CAS-kaart heb je gemaakt met die vlindertjes Hermien.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Hij is prachtig Hermien. Het hoeft toch echt niet moeilijk te zijn. En ze zijn lekker snel klaar!
Fijne zondag, liefs Monique

karin zei

Leuke CAS kaart Hermien.
groetjes,
Karin

carla zei

Wat een prachtkaart.
Je hebt gelijk Hermien zo'n one layered kaart moeten we maar ook eens proberen. Ik ga een gaatje zoeken om er ééntje voor deze challenge te maken.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Hele mooie CAS kaart Hermien,
je vlinders doen het goed op je kaart en een mooie tekst,
groetjes,
Ans

GerJanne zei

Hoi Hermen,
deze is zo mooi! De vlinders en je achtergrondje in zachtgroen ook. Het is vaak het durven, daar ben ik nu wel achter!
Groetjes,
GerJanne

Margo zei

Wat prachtig Hermien !

Rosina zei

Een superleuke CAS kaart Hermien...prachtig met die mooie groene vlinders...

groetjes Rosina

Aartje zei

Hij is prachtig Hermien! Wat mij betreft zijn one layer kaarten echt heel lastig, maar jullie zorgen wel voor hele mooie inspiratie.
Groeten, Aartje

Corrie zei

Meer heeft zo,n kaart niet nodig toch.
Je hebt hem prachtig gemaakt Hermien.
Lieve groetjes,Corrie

Sarah zei

Mooi. Ik ga nog proberen om mee te doen ☺

Scraptastisch zei

Laat ik zeggen dat ik het een behoorlijke uitdaging vond Hermien, hihi Maar jullie hebben weer prachtige reminders gemaakt! En ja misschien zit het wel in durven stempelen! En voor mij is het weg laten van frutsels ook een dingetje! Blij dat ik mezelf een keer heb uitgedaagd en had eigenlijk een foto moeten maken van mijn prullenbak!
Groetjes van Gerie

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi sterkte kaart heb je gemaakt. one layercards lenen zich uitstekend voor dit soort kaarten.. Groetjes, Ingrid..

Erica ♥ zei


Oh die vind ik heel mooi geworden met de vlinders ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD) }