zondag 29 maart 2020

challenge K&K

Hallo,

Onze liftchallenge zit erop, we hadden weer prachtige inzendingen. Het blijft altijd een feestje om te bekijken wat voor moois iedereen maakt.
Deze keer is de opdracht eenvoudig we willen washi tape op jullie kaartje zien. Met tape kan je alle kanten op dus ik ben heel benieuwd wat jullie gaan maken.
Mijn voorbeeldkaartje maakte ik al weer een tijdje terug  met mijn toen nog  nieuwe spulletjes van Karin Joan.
Nieuwsgierig wat de andere dames gemaakt hebben, neem een kijkje op ons blog.


Jullie hebben de tijd tot vrijdag 24 april 23.59.

Geniet van jullie zondag,
Hermien

12 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....wat een prachtig CAS kaartje heb je met de washi-tape gemaakt Hermien!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Colien zei

Mooi kaartje, Hermien. Ik zag hem natuurlijk al eerder en het was voor mij inspiratie voor mijn knuffelkaartjes, dankjewel!
grtz Colien

Daphne zei

Mooooooi 😍.
Juist het rustiger is mooi.
De kleuren heel vrolijk en de kleine glimmetje geven het wat feestelijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie CAS-kaart in lieve kleurtjes heb je gemaakt Hermien.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

een mooi kaartje en een washitape doet het goed in deze kleuren! Ik vergeet dat altijd! Maar misschien nu met de uitdaging, ik ga eens kijken! groetjes Marijke.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de washi tape.
Weer een nieuwe uitdaging voor me.
Groetjes Elle-jeanne

karien zei

Heel mooi kaartje!
Groetjes Karien

Marleen zei

Dit heb je weer prachtig gemaakt Hermien!
winderige groetjes
Marleen

Scraptastisch zei

Heel mooi en hip kaartje Hermien...heel inspirerend voorbeeld heb je gemaakt!!!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Mooie CAS kaart met de leuke washi tapejes ,mooie kleurtjes ok,
groetjes
Ansx

Rosina zei

Heeeel mooi dit voorbeeld CAS kaartje voor weer een leuke challenge Hermien...
KNAP gedaan!!
groetjes
Rosina

GerJanne zei

Hij is heel mooi Hermien! Die bloemen van Karin zijn ook gaaf!