zondag 22 maart 2020

Happy Birthday

Hallo,

Het zonnetje schijnt en daar  geniet ik enorm van, genieten van de kleine dingen dat moeten we maar vooral blijven doen. Zo heb ik gisteren heerlijk gefrutseld en een envelop met kaartjes bij het verzorgingsthuis in de buurt in de bus gedaan, ze zullen vast een bestemming vinden.
Ook het kaartje wat ik jullie vandaag laat zien maakte ik gisteren maar dat  krijgt natuurlijk een andere bestemming, heel simpel een sketch gebruikt en dsp papier van SU meer valt er niet over te zeggen.



allsortschallengeblog - anything in the animal kingdom

Blijf gezond 

Fijne zondag,
Groetjes Hermien

16 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik las je vorige bericht ook nog even en schooljuf zijn is een nieuwe ervaring Hermien. De jeugd staat voor toetsen en examens, onzeker nog allemaal hè! Ik dacht op de bloggen zal het wel een explosie van kaarten worden, maar corona houd ons ook bezig! Super om kaartjes af te geven bij verzorgingshuizen, uit ervaring weet ik wat het met ze doet nu een kaartje te krijgen...mooi gebaar! take care!!!
xx Gerie

Elle-Jeanne zei

Leuke frisse kaart met een leuke sketch heb je gemaakt.
je hebt weer mensen blij gemaakt met je kaartjes , super.
Groetjes , Elle-Jeanne

Irene zei

Je schreef het al in je reactie op mijn blog, lief dat je dat doet en de bewoners zullen er super blij mee zijn. Dit kaartje is óók zó leuk!
Succes met alles en blijf gezond!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

lief leuk kaartje Hermien

gr karin

Marleen zei

Eenvoudig mooi, daar hou ik ook van!
groetjes
Marleen

GerJanne zei

Super leuke kaart! Mooi CAS!

Aartje zei

Wat een leuk vrolijk kaartje. Die gaat vast een goede bestemming krijgen. Hier ook bezig met kaartjes voor het verzorgingshuis waar onze dochter werkt. Ze vertelde dat er al meer kaarten bezorgd waren en dat bewoners er heel blij mee zijn.
Groeten, Aartje

Renate zei

Kei leuk kaartje!!
Wat een mooi gebaar dat je je kaartjes heb gedoneerd.

-xies- Renate.

Linby zei

Lovely CAS cute card. Thanks so much for taking the time to share with us at Allsorts challenge.
Lynn x
DT

Kathleen zei

A really supr CAS card, lovely sweet image and great paper too. Thank you for joining our 'Animals' challenge at Allsorts.

Kath x

Rosina zei

Heel mooi dit verjaardagskaartje Hermien zo een leuke leeuw erop...
groetjes Rosina

brenda zei

A real fun card for our 'Animals' theme at Allsorts challenge, thanks so much for joining in this week.

B x

Diny zei

Prachtige kaart Hermien!
En wat een mooi gebaar die kaartjes voor het verzorgingshuis.....top!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Wat een mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt, lief om kaarten voor een verzorgings te maken. Alleen las ik net een bericht van het UMCG dat er ook een besmetting kan optreden via papier,
Ansx

Narelle Farrugia zei

Such a sweet and fun card! You've used lovely colours that make this one cute card. Thanks for joining us at FMS this week!

Daphne zei

Meer hoef je er ook niet over te zeggen.
Het is een hele mooie CAS kaart.