maandag 6 april 2020

Gastdesigner 4-season swap challenge blog

Hallo,

Genieten jullie ook van het heerlijke weer ondanks de beperkingen? Het ziet er toch net wat anders uit als het zonnetje lekker schijnt.
Ruim een maand terug stond ik in de top 3 van de jubileum challenge van 4-sesons swap challenge blog, je mag dan gastdesigner  zijn, natuurlijk liet ik dat niet aan me voorbijgaan.
Hieronder zien jullie het kaartje wat ik maakte.


Ik gebruikte het rijtje : vlag - geslaagd - groen

groetjes Hermien

9 opmerkingen:

Diny zei

Jij hebt er ook een super leuke kaart van gemaakt Hermien.....mochten we allebei gastdesigner zijn deze maand!
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Een leuke kaart voor de geslaagde.
Groetjes Elle-jeanne

Rosina zei

Heel mooi is jouw kaartje als gastdesigner Hermien...super leuk met die kleuren van onze vlag...

groetjes Rosina

KarinsArtScrap zei

een geslaagde kaart Hermien
Gr Karin

carla zei

Een geslaagde kaart Hermien.
Die zit tof in elkaar en heb je prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Ik denk dat menigeen niet de vlag zo zou doen, ik vind het superorigineel!

Ans Gilbert zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt, leuk dat je GD mocht zijn
Ansx

Daphne zei

Dit vind ik nou weer zó verschrikkelijk leuk bedacht!!
Heel origineel.

Colien zei

Superleuke kaart, echt heel mooi door eenvoud, goed bedacht!
En fijn dat je onze gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog, bedankt voor je bijdrage en doe gerust ook nog mee met onze bingo...
grtz Colien