woensdag 8 april 2020

Wie daagt wie uit...

Hallo,

Op 11 april hadden we een dt-dag gepland met de dames van K&K. Helaas kan dit gezien de omstandigheden niet door gaan, maar gezondheid boven alles.
Dus bedacht Monique iets anders :stuur een pakketje naar een ander dt-lid en daag elkaar uit.
Zo gezegd zo gedaan, ik stuurde een pakketje naar Ingrid en mocht een pakketje ontvangen van Colien. Het pakketje van Colien was helemaal in het thema ik hou van Holland. Op de 1e 2 foto's zien jullie wat ik ervan geknutseld heb. Afgelopen zaterdag zijn we allemaal online gegaan met Zoom en zo konden we mekaar  laten zien wat we gemaakt hadden.





en hieronder zien jullie wat ik met hetzelfde pakketje maakte wat Ingrid van mij kreeg.


Kijken jullie ook even bij Monique, GerJanne, Colien, Nelly en Ingrid.


Groetjes Hermien

11 opmerkingen:

karin zei

Ik heb bij de andere dames al mooie kaartjes gezien. Jouw kaartjes zijn ook heel mooi Hermien.
Groetjes,
Karin

Monique zei

Je kaartjes zijn prachtig Hermien. Zo zie je ze toch iets beter dan met Zoom.
Fijne avond nog, liefs Monique

Elle-Jeanne zei

Dat is een leuk idee zo.
Schitterende kaarten hebben jullie allemaal gemakt.
Ook deze zijn heel mooi.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Wat een leuk idee, je hebt prachtige, Hollandse kaarten gemaakt
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk zoals jullie elkaar uitgedaagd hebben. Die Hollandse kaarten zijn vrolijk in die frisse kleurtjes maar die kaarten met de foto-toestellen vind ik écht supergaaf. Wat zijn die leuk! Mooie kleuren, toffe materialen en heel leuk van opbouw Hermien. Alle lof..
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Toch wel spannend... Wat zou de ander voor je in petto hebben?!
Je hebt 2 super leuke kaartjes gemaakt met het pakketje van Colien.
Ook met je eigen pakketje heb je een hele gave serie kaartjes gemaakt. Ik ga zo ook even bij de andere dames spieken.

-xies- Renate.

Colien zei

Heel leuke kaartjes zijn het geworden, Hermien. Fijn om ze nog een keertje goed te kunnen bekijken. Gezellig dat we even online konden kletsen met elkaar, hopelijk in november in goede gezondheid weer aan dezelfde tafel met z'n allen.
grtz Colien

GerJanne zei

Het was superleuk om elkaar op deze manier te zien en te spreken. Je kaartjes zijn mooi uit het pakket van Colien! Inderdaad op een foto toch beter te zien dan op het bewegende beeld. Je hebt ook erg leuke kaarten gemaakt met het pakketje dat je aan Ingrid stuurde! Wat en mop van die letter die ze miste!

Rosina zei

Heeeel mooi je 'hollandse' kaartjes van het pakket wat je van Colien heb gekregen Hermien....zo een gaaf alternatief voor jullie team dag...
groetjes Rosina

KarinsArtScrap zei

wat een mooie gave kaarten allemaal Hermien
Gr Karin

Daphne zei

Zo'n leuke oplossing.
Wat een gezellige kaartjes maakte jij.
Mooi pakketje kreeg je.
Je gestuurde pakketje ziet er ook leuk uit, ik heb al gekeken bij Ingrid wat zij erg mee deed.