zondag 12 april 2020

reminder Knutsels en Kadootjes

Hallo,

Voor jullie allemaal fijne paasdagen. Hopelijk is iedereen nog gezond en klachtenvrij.
Vandaag staat op het paasmenu de reminder met washi tape. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn zus, omdat ze de oudste hier op weg heeft geholpen met een werkstuk voor school. En over school gesproken Bas zit in zijn laatste jaar van de HAVO, vrijdag hebben we weer wat meer duidelijkheid gekregen over de laatste schoolexamens die nog moeten worden afgenomen. Hij start 8 mei en alle examens worden op afstand afgenomen. Half April volgt er een oefentoets om te controleren of alles goed gaat met de gegevens overdracht. Heel apart allemaal maar hij is niet de enige die in dit schuitje zit we gaan het zien allemaal, hij staat er goed voor dus dat is al een zorg minder.


Nemen jullie ook nog even een kijkje bij de andere DT-dames? Hieronder zien jullie de prijs die beschikbaar is gesteld door de Egel.

Geniet van het zonnetje,
Groetjes Hermien

8 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje Hermien.
Bedankt voor je kaartje en geniet van de Paasdagen.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

gaaf kaartje Hermien
Gr Karin

Colien zei

Heel mooi kaartje! Leuk die cassettebandjes, dat zijn ook tapejes ;)
En fijn dat Bas er goed voorstaat, beetje gekkig dit jaar voor de examenkandidaten... Ik mag dinsdag de inhalers en herkansers gaan begeleiden, dan zit het voor die leerweg op.
Fijne dagen, geniet van en met elkaar...
grtz Colien

Marleen zei

Heel mooi kaartje en we duimen voor Bas. Hopelijk is deze rare tijd vlug voorbij en kunnen we terug "gewoon" doen. Trouwens nog bedankt voor je mooie kaart en dat ze wat later kwam is helemaal niet erg zo had ik nog een leuk achteraf moment voor mijn verjaardag.
groetjes
Marleen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke reminder voor de washi-tape challenge Hermien. Fijn dat je zoon er goed voorstaat dat scheelt weer stress in deze heel aparte examentijd die gaat komen.
Fijne Pasen.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Je kaart is top! Spannend voor Bas, toch wel. Nu het allemaal zo anders dan anders gaat. Maar hij maakt zich misschien minder druk dan zijn moeder???

Daphne zei

Wat een gezellige kaart.
Ik denk trouwens dat onze kinderen niet weten wat er op de kaart staat, zo'n cassette bandje, dát is lang geleden😉.
Succes voor Bas, het blijven spannender tijden, zeker ook voor onze kinderen, maar ik ben trots op ze, hoe ze omgaan met de situatie.
En dan bedoel ik ALLE kinderen!!

Diny zei

Wow.....wat een schitterend kaartje Hermien.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny