woensdag 5 augustus 2020

50 tinten blauw

Hallo,

Toen ik vanmiddag door mijn leeslijst ging zag ik dat er een nieuwe challenge van start is gegaan bij de Egel. Ze vragen een kaartje zonder designpapier. Even een kijkje in mijn mapje met kaarten en toen viel mijn oog op deze, gestempeld in verschillende tinten blauw met een stempelset van SU.
De jarige van het project postmaatjes heeft het kaartje al ontvangen.


De egel - geen design papier
craftycreations - anything goes

Doe het allemaal rustig aan, want het is warm!

groetjes Hermien

8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw die is mooi Hermien. Verrassend toch wat een mooie resultaat te behalen is met stempels, inkt en papier. Heel mooi de kleuren en de diverse laagjes.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel. Ja het gaat zeker heet worden, keep it cool ;)
Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

Sarah zei

Heel mooi gemaakt! X

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Hermien, met al die mooie vlinders.
Groetjes,
Ansx

carla zei

Deze kaart ziet er geweldig uit Hermien.
Mooie stempels en een leuke opstelling.
Groetjes,
Carla

Marleen zei

Ik vind dit een geweldig mooie kaart!!!
groetjes
Marleen

GerJanne zei

Wat mooi Hermien! Super hoe je dat in al de tinten blauw hebt gemaakt. En die had je nog in je map staan. Heel handig!
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

Aartje zei

Schitterende kaart Hermien, mooi die laagjes op je kaart.
Groeten, Aartje

Nelleke zei

O, wat is deze prachtig gestempeld, de kleuren zijn zo mooi en de vlinders helemaal geweldig. Dank je wel voor jou deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke