vrijdag 14 augustus 2020

Hi, heppie bursdeej toe joe

 Hallo,

Wat heerlijk dat het buiten wat is afgekoeld, temperaturen van boven de 30 graden zijn niet voor mij weggelegd! Ik heb de afgelopen tijd niet stilgezeten toch heb ik niet veel kaartjes geplaatst. Vandaag ben ik wat verjaardagskaarten aan het maken want September is in aantocht en dan staan er veel namen op de kalender. Deze keer mocht de grappige zebra op de kaart, vrolijk papiertje erbij een grappige tekst en klaar.


Scrapping4fun - Anything goes
Seizethebirthday - rainbow colors

Fijn weekend,
Hermien


10 opmerkingen:

Colien zei

Wat een leuk kaartje, die tekst is erg grappig!
Ik ben ook blij dat het wat minder warm is, hoor...
grtz Colien

Elle-Jeanne zei

Mooi kaart met de zebra.
Leuke tekst erbij ,top.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Hermien!
De zebra blijft toch leuk he?
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kaart met de zebra, voor mij is alles onder de 25 graden prima,
Groetjes
Ansx

GerJanne zei

Oh ja, die moet ik ook nodig gebruiken, de zebra's. Liggen hier nog (van Nelly)
Je kaart is erg leuk! EN inderdaad fijn dat die temperaturen iets minder zijn, hoewel dat benauwde ook niet fijn is. Hopelijk is dat vandaag weg!

carla zei

Wat een superleuk kaartje Hermien.
Een lieve zebra, komt mooi uit op de vele kleurtjes.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

een gaaf mooi kaartje Hermien
Gr Karin

Lia zei

Hij is superleuk en heel vrolijk!
Lia DT S4F

Aartje zei

Wat een leukerd Hermien! Die grappige zebra past wel heel goed bij de leuke tekst.
Groeten, Aartje

Cathy zei

Such a fun CAS card, that zebra is adorable and I love the fun polda dot circle, thankyou for playing along at Seize the Birthday, Cathy x