zondag 30 augustus 2020

nieuwe challenge K&K

 Hallo,

Voor onze fris&fruitig challenge hebben een kleine 40 inzendingen gehad, misschien dat het weer ook mee heeft gespeeld het was een periode niet echt knutselweer(veel te warm). Maar vanaf nu weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen deze keer zien we graag een kaartje met cijfers erop. Mijn inspiratiekaartje maakte ik voor een collega die vorige week 40 jaar getrouwd was. Ze was blij verrast en vond het heel leuk dat ik aan ze gedacht had, dus mijn missie was weer geslaagd.


Jullie mogen meedoen tot 29 september, wil je nog meer
inspiraties met cijfers zien neem dan een kijkje op ons blog

Fijne zondag,
Hermien



6 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een prachtige kleur combinatie.
Kan het middelste kaartje eruit, Of zit dat vast?
Leuk model.

karin zei

Leuk met het labeltje op de kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin

Colien zei

Heel leuke kaart, mooie papiertjes!
grtz Colien

KarinsArtScrap zei

een mooie label kaart Hermien
Gr Karin

Diny zei

Wat een super kaartje Hermien....prachtig!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hij is prachtig Hermien! Ga ik onthouden, die voorkant.