maandag 31 augustus 2020

If live gives you lemons....

 Hallo,

Ik ben weer aan de slag gegaan met de leuke easelkaart van de  liftchallenge. Deze keer is er een hoofdrol voor de citroen weggelegd. Mooi papier en passende teksten maken het af. Vandaag is ook de oudste gestart met school (hij gaat ICT doen bij Fontys in Eindhoven) dwz 2 dagen op locatie en de andere dagen online les. Hij is er niet blij mee dat het zo gaat maar wat heb je te willen in deze rare Corona tijd, en als ik het zo om me heen hoor mag bij blij zijn met 2 dagen op locatie. Ook wij als ouders hadden het liever anders gezien, maar het is niet anders.

DCL - alles mag #332
Liftchallenge - challenge #151

Fijne week,
Hermien


13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Hermien,
deze is ook gaaf!! ZO leuk met dat doorkijkje. Je stuurde Matthijs destijds ook deze tekst en citroenen op een kaart! Heeft hier natuurlijk en tijd gehangen... de liftkaart staat nog op mijn to do lijstje. Er is inderdaad een collega op vakantie en ik moet dus wat extra werken. En een OR trainingsdag net precies deze week. En een teamoverleg. Dan werk ik twee keer mijn contracturen en kan ik volgende week 'vakantie' vieren.

Scraptastisch zei

Keigaaf je lift Hermien, leuk om een easel te maken met sheet hè, geeft mooi effect! Zelf heb ik niet meer met school te maken maar het is intensief voor de kids maar ook de ouders. Heel akelig de corona tijd met alle maatregelen ik kijk ook uit naar het vaccin hoor!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met de citroenen de bijpassende teksten.
Bij ons draaien de middelbare scholen, weer het normale rooster,
Groetjes
Ansx

Irene zei

Goed gelukt deze citroenkaart die wél van toepassing is op hoe alles op dit moment gaat! Duimen dat 2021 beter wordt!
XxIrene

carla zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Hermien.
Alles netjes bij elkaar passend uitgekozen, knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Mooi deze citroenen kaart met doorkijkje, heel fris en met een erg leuke tekst! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

Marjan zei

En ook dank voor het meedoen met de Liftchallenge natuurlijk!

ีuplay365 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Sarah - Crea S zei

Een hele leuke lift Hermien! Echt een tof kaartje
Ja het zijn rare tijden op heel wat vlakken. Maar hier "mogen" de kinderen tenminste alweer naar school, en afhankelijk van de kleurcode volledig naar school in combinatie met online. Waren we maar al eens 2 jaar verder, dan zijn we er hopelijk door! Liefs, Sarah

Nicole Parmentier zei

Wat leuk dat je met deze easelkaart meedoet met onze DCL challenge. Heel fris en fruitig met de citroen!
Mijn jongste start ook op het HBO dit jaar hij moet de eerste week alles on-line doen. Niet echt een leuke manier om je klas te leren kennen denk ik maar ja, het is in ieder geval wel veilig en dat is ook wat waard..

Cornelie zei

Jij bent lekker op dreef. Nog een easle en heel leuk met de frisse citroenen. Tof gedaan ook, en dank je wel ook voor deze inzending bij de liftchallenge!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart! Die citroenen zijn ook echt zo leuk. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

anja curvers zei

Zo'n gaaf kaartje en die spreuk is geweldig. Leuk dat je meedoet bij DCL.