vrijdag 25 september 2020

Hamster

 Hallo,

Net als vele andere kaartenmaaksters stuur ik regelmatig kaartjes naar personen die op de lijst staan bij postmaatjes of post voor kanjers. Echte post is zoveel leuker, en de ontvangers zijn er zo blij mee. Dit kaartje is vandaag op de post gegaan naar een jongetje wat binnenkort zijn 9e verjaardag viert. De sketch die ik gebruikte komt van het cheerful sketches challenge blog het papier is van de Action.


Cheerfulsketcheschallengeblog - september challenge 
creativecraftcottage - include an animal
Carlin's kaartenparadijs - dieren en bladeren

Fijn weekend,
Hermien


8 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou dat gaat die jonge vast en zeker superleuk vinden! De hamster is erg leuk en je hebt mooi papier gekozen! Leuke sketch trouwens he?

GerJanne zei

jongen....macht der gewoonte als ik mijn naam moet typen denk ik ;-)

Irene zei

Hij is énig en maakt hem vast blij!
XxIrene

Daphne zei

Zo lief en op en top herfst.
Ga je iemand heel blij mee maken!

karin zei

Een mooi kaartje voor de jarige boy.
Leuk dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin DT

carla zei

Wat een mooi kaartje voor de jarige.
Lieve dingen op te zien.
Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt Hermien!
Mooie kleurtjes ook!
Groetjes Diny

Margreet zei

Superleuk kaartje met de hamster en het mooie papier. Hier wordt de kanjer heel gelukkig van.
Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
xxx Margreet