zondag 20 september 2020

Jarig

 Hallo,

Als afsluiter van deze feestweek nog een blogbericht. Ik zal de feestweek even toelichten, afgelopen maandag werd mijn schoonvader 75 en gisteravond zijn we heerlijk met hem geweest eten bij de Italiaan. En dinsdag waren mijn zus en ik jarig, en 20 jaar geleden ben ik op mijn verjaardag getrouwd dus dubbel feest. Dinsdagavond zijn we samen met mijn zus en haar gezin ook een hapje gaan eten. En om de feestweek dan goed af te sluiten hebben we vanmiddag heerlijk in het zonnetje onze verjaardag gevierd samen met onze broer en zijn gezin. Hieronder zien jullie enkele foto's van 20 jaar terug.


En dan nu wat over mijn kaartje wat ik maakte, het lijkt me wel duidelijk waar die voor bestemd  is...  De flamingo komt even een kijkje nemen vanachter de bladeren waar het feestje is!    

     

Groetjes Hermien




9 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh ja, zo is hij ook leuk. Moet ik ook eens doen. Morgen komt er eentje op mijn blog met deze stans, maar anders, je zult het wel zien.
Leuk met de flamingo!

Diny zei

Wat een leuke foto's Hermien!
Je kaartje is prachtig en nog van harte gefeliciteerd.
Groetjes Diny

Irene zei

Idd één en al feest, gefeliciteerd Hermien! Leuke foto's en mooie kaart!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

gave foto's Hermien en een mooie kaart
Gr Karin

karin zei

Leuk zo'n feestweek met etentjes. Mooie foto's van jullie trouwdag.
En een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt dat je meedoet.
Groetjes,
Karin DT

carla zei

Op je blog wil ik je ook nog een keertje feliciteren met al die mooie gebeurtenissen.
Jullie hebben het allemaal heel goed gevierd.
Mooie foto's.
Ook je kaartje ziet er erg leuk uit.
Die grote letters zijn altijd zo leuk om te zien en prachtig afgewerkt met de flamingo en de bladeren.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge.
Succes !
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Wat een mooie week voor al jullie feestjes. Je hebt dat zelf niet in de hand, maar het helpt wel mee tot extra feestvreugde!
Mooie foto's trouwens, van je trouwdag.
Je ziet er niet aan af dat het al 20 jaar geleden is.
Je kaart is leuk.
Wat een mooi papier, met die kleine stipjes.
Grappig dat je de letters op een basiskaart hebt geplakt, weer eens een ander effect.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker een feestelijke week geweest en het weer werkte ook goed mee. Nog gefeliciteerd met alles :)
Je kaart is leuk met die roze flamingo tegen al het groen. Een feestelijke afsluiter hihi.
Lieve groetjes Miranda

Dora zei

Prachtige kaart. Gefeliciteerd met je verjaardag(en je zus) en trouwdag. 20 jaar geleden. Wat een tijd. Mooie foto's