zondag 6 september 2020

today is your day

Hallo,

Hebben jullie in September ook zoveel jarige op de kalender staan? Vroeger toen ik  bij de scouting zat zongen we een liedje: wie in januari geboren is sta op, en zo gingen we natuurlijk alle maanden van het jaar af en aangekomen bij September stonden er samen met mij altijd veel andere kinderen op!                Hier staan heel wat namen op de kalender, maar dat is geen straf om geschikte kaartjes te maken. Ik zag de sketch van de Egel voorbij komen in mijn leeslijst en heb die gebruikt voor het kaartje op de foto hieronder. Dit kaartje gaat naar een jongeman die 18 wordt. 


De Egel - sketch met thema mannen

Fijne zondag,
Hermien


15 opmerkingen:

Sarah zei

Heel mooie kaart! fijne zondag!

Irene zei

Leuk papier!!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart in leuke frisse kleuren volgens de sketch Hermien.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Renate zei

Je kaart is strak en stoer. Helemaal leuk!!!
Ik kan me nog wel herinneren dat er veel klasgenootjes in september jarig waren. Januari is denk ik een vruchtbare maand.

-xies- Renate.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke stoere kaart Hermien, inderdaad veel jarige deze maand, dat heb je na de feestdagen, ha ha. Groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Ja, ook een aantal jarigen in september, waaronder mijn man. Je maakte een hele leuke mannenkaart
Groetjes
Ansx

GerJanne zei

Dat is alvast supergoed gelukt Hermien. Een heel frisse mannenkaart! En dat liedje zongen wij ook op verjaardagpartijtjes.

carla zei

Een mooie kaart met hele leuke papiertjes in verwerkt.
Groetjes,
Carla

Marleen zei

Leuk voor deze jongeman. Strak en stoer!
groetjes
Marleen

Elle-Jeanne zei

Super leuke mannenkaart Hermien.
In september staan niet veel jarige bij ons op de kalender.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

Hier ook een jarige in September.
En ja, ook hij wordt 18.
Bij ons in de familie zijn er veel jarig in Oktober.

Wat een mooie kaart is dit, de kleuren combinatie is mooi.
De sketch is super leuk, ik ga het ik gebruiken voor een kaart, of 2, of 3😉

KarinsArtScrap zei

een gaaf kaartje heb je gemaakt Hermien
Gr Karin

Nelleke zei

Leuke kaart geworden met deze sketch. Ja dat liedje kende ik ook, er was wel een nadeel hoe later in het jaar je jarig bent en hoe het duurde dat je aan de beurt bent.
We stellen het zeer op prijs dat jij je liet uitdagen door de sketchuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Colien zei

Gave kaart, heel mooi!
grtz Colien

Debby Kuster zei

Soms heeft een kaart niet zoveel nodig en zegt het design papier genoeg. Wat een gave kaart