vrijdag 4 september 2020

Hope things get better soon

 Hallo,

Nadat ik klaar was met de huishoudelijke klusjes voor vandaag, ben ik er voor gaan zitten en heb ik een kaartje gemaakt. Een hobbymaatje van me ligt op dit moment in het ziekenhuis met een virale hersenvliesontsteking. Gelukkig gaat het al weer wat beter,  en een beetje aandacht met wat extra post kan nooit geen kwaad. Aan het eind van de middag was mijn kaartje klaar en heb ik het  bij haar thuis in de brievenbus gedaan zodat haar man het mee kan nemen. 


cute card thursday - anything goes


Fijn weekend,
Hermien 

6 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart voor je ziek hobbymaatje.
Leuke stempel.
Groetjes Elle-jeanne

Sarah zei

Mooi kaartje. Je ziet dat je er werk van gemaakt hebt! X

GerJanne zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt Hermien. Heel tof model en mooi papier ook. Dat zal je hobbymaatje vast en zeker prachtig vinden.

Bernadet zei

Via via kwam ik hier op je blog Hermien;)
En wat een mooie kaart heb je voor je zieke hobbymaatje gemaakt Hermien.
Mooi model en leuke kleurtjes heb je gebruikt.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Hermien
Gr Karin

carla zei

Een mooi kaartje Hermien.
Leuk modelletje.
Dit zal haar wel opvrolijken.
Groetjes,
Carla