dinsdag 20 oktober 2020

No one is too old...

 Hallo,

Vandaag is er een nieuwe challenge gestart bij de Egel met als thema paddestoelen. Met inkt maakte ik de achtergrond en met stempels maakte ik het af. Iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn. Wij genieten hier van een week herfstvakantie, genieten op een andere manier dan anders maar we moeten er zelf maar het beste van maken. Voor mij is het ook genieten van kleine dingen een tochtje op de mountainbike of een wandeling maken.


de egel - challenge #108
papercraftchallenge - herfstkleuren

Groetjes Hermien


14 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een gave kaart Hermien, je bent er snel bij zeg. We maken er toch het beste van en thuis zijn genoeg leuke dingen te doen of even lekker naar buiten is altijd fijn. Dank je wel dat je mee doet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Scraptastisch zei

Heel sprookjesachtig mooi is je kaart Hermien en je hebt je pittig uitgedaagd, heel knap gedaan en hartstikke leuke stempels! Geniet van de kleine dingen in je vakantie...fijne week!
xx Gerie

Irene zei

Oooh knap gedaan Hermien, schitterende kleuren!
Tel je zegeningen denk ik altijd, we hebben het zó goed en kunnen/mogen nog best veel dus mij hoor je hélemaal niet klagen!
XxIrene

Rosina zei

Heel mooi je herfstkaartje Hermien... ook jij heb een mooie warme zelfgemaakte achtergrond met prachtige paddenstoelenstempels erop
groetjes Rosina

carla zei

Oh zo prachtig Hermien.
Mooie kleuren en het is een leuk kaartje met een prachtige achtergrond geworden.
De tekst is ook een leuke.
Groetjes,
Carla

Marleen zei

Zo mooi gemaakt, de kleuren zijn prachtig!
groetjes
Marleen

Ans Gilbert zei

Mooie, sprookjesachtige kaart,
Groetjes
Ansx

GerJanne zei

Hoi Hermien,
wat een gave kaart. Inderdaad wat anders dan anders, maar we gaan vast meer van dit soort kaartjes zien. Je hebt het wel in de vingers. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Diny zei

Prachtig kaartje Hermien....heb jij het inktvirus ook te pakken?
Zie mijn blog morgen...haha!
Groetjes Diny

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Hermien en gave stempels
Gr Karin

Renate zei

Het is inderdaad wel even heel anders dan wat we van je gewend zijn. Maar 't is wel heel gaaf geworden.
Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

-xies- Renate.
(DT Papercraft Challenges)

karien zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt
Groetjes Karien

Kaartjes door Elise zei

Wat een gaaf kaartje Hermien! Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te kunnen zien.

Marja zei

Prachtige kaart!..mooie achtergrond heb je gemaakt.
Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.