zondag 11 oktober 2020

reminder K&K

 Hallo,

Prachtig om al die kaarten met bomen op ons blog te zien, heb je nog niet meegedaan dan heb je nog tot 23 oktober de tijd. Natuurlijk maakte ik ook een reminder voor ons blog, iets heel anders dan mijn 1e kaartje. Ik speelde met de stansjes van MD en zo onstond dit kaartje. 


Vergeet je niet een kijkje te nemen op ons blog voor de inspiratie van de andere dames te bekijken.
En deze leuke prijs kunnen jullie winnen, die is beschikbaar gesteld door de Egel.
Fijne zondag,

Groetjes Hermien





8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een supergave kaart heb je als reminder gemaakt Hermien. Jammer dat je zelf niet mee mag doen, dit zou zomaar een winnaar zijn hihi.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Heel gaaf kaartje, blijft een leuk modelletje met het doorkijkje en deze versie vind ik supermooi!
grtz Colien

Marleen zei

Mooi kaartje hoor, ik ga zeker eens kijken naar het blog.
groetjes
Marleen

Ans Gilbert zei

Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt voor de challenge,
Groetjes
Ansx

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Hermien....prachtig papier en een mooi model!
groetjes Diny

GerJanne zei

Deze kaart is echt een toppertje! Ik vind hem in elk geval geweldig. En ja, het gaat lekker met de inzendingen. Zo leuk!

Elle-Jeanne zei

Super leuke gave kerstkaart Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

Scraptastisch zei

Wouw super gaaf is je kaartje Hermien! Tof modelletje...ik dacht zit ik wel op jouw blog, hihi stansen...vaker doen zou ik zeggen.
xx Gerie