vrijdag 10 september 2021

Post!

 Hallo,

Toen ik de sketch van 4 seasonschallengeblog voorbij zag komen wist ik gelijk wat ik wilde maken. Dus pakte ik het papier van de action erbij en een stansje van een tijger. Het papier geeft je het idee dat je in een jungle bent en daar past de tijger natuurlijk prima bij. 


Gister ben ik bij de fysio geweest en ik mag de knie rustig aan gaan belasten en ik heb oefeningen voor thuis meegekregen, dus ik mag wat meer van de bank af!

2 sisters on the blog - kinderkaart
crafty animals - include an animal 

Fijn weekend,
Hermien



14 opmerkingen:

carla zei

Goed nieuws van bij de fysio.
Nu goed je oefeningen doen Hermien en voor je het weet is het terug in orde.
Veel succes.

Alweer een mooi kaartje met die leuke tijger er op.
Het papier post er goed bij.
Mooi gemaakt.

Groetjes,
Carla

Diny zei

Wat een leuke kaart Hermien!
Succes verder met je knie....goed oefeningen doen hoor!
Groetjes Diny

Irene zei

Lees nu pas van je knie, sterkte met revalideren en voorspoedig herstel gewenst! LEUKE junglekaart!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

wat een lieve en hele leuke kaart Hermien en sterkte met je knie

gr karin

GerJanne zei

Hihihi.... met de nadruk op RUSTIG. Grappig dat je elkaar toch wel begint te kennen he? ook al zien we elkaar hooguit twee keer per jaar en de laatste jaren maar 1 keer.
Je kaart is heel erg leuk. Mooi achtergrond papier, achter het tijgertje!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de tijger.
Het papier past er perfect bij.
Sterkte met je knie, doe rustig aan.
Groetjes Elle-jeanne

VoormeKaartje zei

Sterkte met je knie en de oefeningen. Je kaartje is super mooi geworden.
Een fijn weekend. Liefs, Christa

Nynke zei

Fijn dat de fysio goed nieuws had! Je kaart is erg leuk geworden. Ik vind het zo jammer dat ik dit jungleblok gemist heb. Het is nu nergens meer te vinden, en ik vind het juist zo goed bij die tijger en leeuw passen! Deze toffe sketch van 4SCB staat ook nog op mijn to do lijst. Een voorspoedig herstel gewenst met je knie!
Groetnis Nynke

Crealientje zei

Leuke tijgerkaart!
Van harte beterschap met je knie!
Succes met de revalidatie.
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke Junglekaart met de tijger Hermien.
Het leuke papier past er perfect bij.
Succes met je knie.
Groetjes Antje

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje.
Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline zei

Wat een leuke kaart!
Dank je wel voor je deelname aan onze challenge deze maand.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Colien zei

Heel gaaf kaartje, mooi dat papier bij de leeuw!
Bedankt voor je deelname aan onze slimline-challenge op het 4 Season blog.
En rustig aan met je knie....
grtz Colien

Nelly zei

Superleuke slim-line kaart.
Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly