zondag 12 september 2021

Reminder K&K

 Hallo,

We zitten alweer bijna op de helft van september en ook op de helft van de looptijd van onze laatste challenge bij K&K. Dus heb ik vandaag de reminder voor jullie. Hoewel we een mooie week achter de rug hebben gaan we toch steeds meer richting de herfst. Dit was dan ook de inspiratie voor de scrapling die ik maakte. Vele gekleurde blaadjes sieren mijn kaartje.


Je kan nog meedoen tot 24 september met 2 kaartjes of scraplings in dit geval!
Vergeet je niet te kijken wat de andere dames voor moois gemaakt hebben.

groetjes Hermien




8 opmerkingen:

Daphne zei

De herfst is in aantocht.
Op jouw blog zeker.
Mooi hoor.

Irene zei

Mooi al dat blad, gave kleuren!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie warme kleuren heeft je scrapling Hermien. Straks gaan de blaadjes inderdaad weer verkleuren, genieten vind ik.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ja, de herfst komt eraan. Ook al zijn de temperaturen best nog lekker, de dagen worden korter en het wordt vochtiger, heb ik het idee. Je scrapling vind ik heel gaaf! Mooi kleuren heb je gecombineerd.

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart met al het mooie gestempel. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke kaart met al die gekleurde blaadjes.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Mooie scrapbooking heb je gemaakt, al helemaal in herfstkleuren,
Groetjes
Ansx

Unknown zei

I like it when people get together and share views. Great website

របៀបលេងហ្គេមបាញ់ត្រី​ How to play fishing game