donderdag 21 maart 2024

55?

 Hallo,

van het weekend maakte ik een kaartje voor mijn broer, hij werd gisteren 55(dat dacht ik dan!) 5 jaar ouder dan mijn zus en ik. Ik kreeg een appje van hem waarin hij bedankte voor de mooie kaart en dat ik hem zo jong schatte. Een klein rekenfoutje is al snel gemaakt, want mijn zus en ik hopen dit jaar 51 kaarsjes uit te blazen. Foutje bedankt! Ik stuurde een app terug dat ik zondag als we vlaai mogen komen eten wel een 6 voor hem meeneem en de 5 op het kaartje vervang. 



2 sisters on the blog - een cijfer op je kaart(2)

Groetjes Hermien

 

7 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor je jarige broer Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne

Nelleke zei

Haha, ja kan gebeuren, jou ezelsbruggetje viel wat anders uit . Maar een leuke en stoere kaart voor je broer. Groetjes Nelleke

carla zei

Hermien gefeliciteerd met de verjaardag van je broer.
Tof deze kaart die je voor hem gemaakt hebt.
Ik kreeg ook van jou een verjaardagskaart, goed op tijd dacht ik, want ik ben pas op 21 april jarig. Zou het kunnen dat dit een vergissing is en deze voor mijn zus, Marleen, bedoeld was ? Zij is op 24 maart jarig, dat is dichtbij en ik weet dat jij haar ook altijd een kaartje stuurt.
Het is een hele mooie kaart die ik in mijn brievenbus vond.
Groetjes,
Carla

alma.heijenk@gmail.com zei

ach ja kan gebeuren.
leuke kaart maakte je voor hem.
groetjes Alma

Nicolette zei

Dat is mij ook een keer overkomen bij mijn zus, alleen had ik haar een jaar ouder geschat.
Leuke kaart en dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline zei

haha heel leuk, beter te jong dat te oud. Heel leuk kaartje trouwens.
Groetjes Caroline

Diny zei

Wat een mooie kaart Hermien....en ach....dat foutje komt wel weer goed ! Groetjes Diny