zondag 17 maart 2024

reminder K&K

 Hallo,

nadat het gisteren best een mooie dag was lijkt er erop dat het vandaag een echte dag om te knutselen wordt(veel regen). De jarige job is samen met de jongste aan het werk en manlief doet mee aan een biljart toernooi. Dus ik heb het rijk voor mij alleen...Dan nu over naar de titel van dit bericht de reminder van K&K, het kaartje maakte ik in opdracht voor een collega. 


We hebben al 30 mooie inzendingen, maar je kan natuurlijk nog gezellig met ons meedoen. Dat mag tot
29 maart 20.00 met 2 kaartjes. t scrap-ateljeetje' heeft een mooie prijs beschikbaar gesteld.



Fijne zondag,
Hermien


6 opmerkingen:

Marleen zei

Zo leuk en mooi gemaakt, die kippetjes erbij vind ik fantastisch!
groetjes

Scraptastisch zei

Heerlijk zo'n dagje het rijk alleen hè Hermien! Wat een vrolijkerd deze kaart, die kippetjes zijn te gek. Heel mooi kaartje en alles past heel mooi bij elkaar! Natuurlijk ook gefeliciteerd met de jarige!
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leukerd met die kipjes er bij.
groetjes Alma

Angela zei

Schitterend kaart Hermien..... vind je kippetjes supergaaf!
Ik vond het vroeger ook heerlijk om een dagje het rijk alleen te hebben. Kwam toen alleen bijna nooit voor.... dus áls het voorkwam genoot ik er dubbel en dwars van.

Gefeliciteerd met de jarige job!

GerJanne zei

Ja, dat dacht ik dus ook. Hier vanmorgen zon en verder ook droog tot een uur of 7 geloof ik. Viel me 100% mee. Je kaart is super en nog gefeliciteerd met Bas!

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke kaart Hermien.
Leuk de kippetjes op je kaart.
Groetjes Elle-Jeanne