zondag 28 juli 2024

Een nieuw avontuur

 Hallo,

vorig weekend vertrok Veerle de oudste van mijn zus naar Tanzania, ze gaat daar vrijwilligerswerk doen op een school ze zal 5 weken van huis zijn. Afgelopen dinsdag kreeg ik een @ppje van mijn zus of ik misschien even kon face-timen met Veerle...de 1e week is cultuurweek en wordt je ondergebracht bij een gezin. En daar zat ze dan helemaal alleen en dat viel haar zwaar. Niet gek een totale andere cultuur niet de luxe van thuis(niet dat ze daar zo mee bezig is) en geen aansprak van iemand om je heen. Niet naar buiten kunnen alleen want je bent zelf een bezienswaardigheid! Gelukkig gister via de polarstep @pp en gewone @pp vernomen dat ze inmiddels in het vrijwilligershuis is samen met andere vrijwilligers, en dan zie je maar weer dat het fijn is om mensen om je heen te hebben om activiteiten mee te ondernemen of gewoon een babbeltje te maken. Hopelijk kan ze nu gaan genieten van haar avontuur. Maar daar hoort natuurlijk een kaartje bij wat ik maakte met papier van de Action.


Fijne zondag,
Hermien



4 opmerkingen:

Marleen zei

Wat een avontuur en daar heb je dan een mooi passend kaartje bij gemaakt voor haar!
groetjes
Marleen

Daphne zei

Wat ontzettend dapper van Veerle!!
Stoer ook, dit avontuur nemen ze haar nooit meer af.
Lief om haar een leuke kaart mee te geven.

GerJanne zei

Geweldig, wat een avontuur en ik snap helemaal dat ze zich best even eenzaam voelde, Je kaart voor Veerle is heel gaaf!

Colien zei

Een behoorlijk avontuur, dapper van Veerle! Fijn dat jullie wel kunnen facetimen of appen, contact houden is prettig als je je alleen voelt. Tof kaartje heb je voor haar gemaakt.
grtz Colien