zondag 14 juli 2024

reminder K&K

 Hallo,

op deze zonnige zondag hebben we voor jullie de reminder bij K&K. Het thema is: ik ga op vakantie en  neem mee. Voor mij zijn dat naast boeken wat ik op mijn 1e kaartje heb laten zijn...slippers. Wat de andere dames meenemen zie je op ons blog.



Je kan nog meedoen tot 2 augustus met 2 kaartjes de winnaar mag een prijs uitzoeken van onze prijzenpagina.

Gisteren een mooie dag gehad op het Bospop festival hier in Weert. De hoogtepunten waren James Blunt, en uit ons eigen land Racoon en Lex Uiting met band. Op naar dag 2 met heerlijk weer.


En de jongste heeft gekozen voor de opleiding mijn tussenjaar, een programma van 20 weken om zich verder te oriënteren op wat hij wil en wie hij is. Het voelde voor hem niet goed om nu heel snel een andere keuze te maken, dus een prima oplossing zo.


Fijne zondag,
Hermien







3 opmerkingen:

Daphne zei

Ja, slippers, die mogen niet ontbreken.
Leuke kaart, lekker zomers.
Onze oudste koos destijds ook voor een tussenjaar, waarin hij zichzelf heeft ontwikkeld tot zelfstandige jonge man die goed wist wat hij wilde.
Kortom, prima keus geweest, gaat voor jullie vast ook goed uitpakken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke zomerse kaart, mooi en origineel opgebouwd Hermien. Wat fijn dat er tegenwoordig zoiets bestaat ( wat je zoon nu gaat doen). Groot gelijk om zich zo verder te oriënteren. En ik zei altijd tegen mijn dochters :"zie het niet iets als wat je je hele leven moet doen, je kunt jezelf altijd weer verder/anders ontwikkelen ". Dat haalde voor hen wel de druk eraf vertelden ze mij later.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Prachtig kazrtje Hermien
Klinkt interessant zo'n tussenjaar. Niet evident voor jongeren om al zo vroeg studiekeuzes te maken...
Dankjewel voor de toffe verjaardagskaart. Die snijmalken staan nog op mijn verlanglijstje... Ooit komen ze wel weer beschikbaar hoop ik ...
Groetjes
Nancy