zondag 25 augustus 2024

4 in 1

 Hallo,

een vriendin vroeg me of ik een kaartje kon maken voor een feestje dat ze afgelopen weekend had. Ze stuurde me de uitnodiging zodat ik wist voor welke gelegenheid het feestje werd gegeven. De man van het stel werd 65 was 30 jaar bij de zaak (accountant) en de ander (vrouw) werd 60 en ze waren 30 jaar bij elkaar. Tja, maak daar maar eens wat van...na wat brainstormen was ik eraan uit. Het resultaat zien jullie hieronder een kaartje wat bestaat uit 4 labels en daarin zijn de feestelijkheden op verwerkt. Ze vond het resultaat geweldig dus was mijn missie geslaagd!


seize the birthday - # 290 birthday theme option retro
krafty chicks - all occasions

Voor ons zit de vakantie er alweer op en mogen we morgen weer aan het werk.

Groetjes Hermien



7 opmerkingen:

GerJanne zei

Superleuk Hermien! Ik heb ook eens zo'n soort opdracht gehad. kost even wat denkwerk , maar het resultaat is geweldig!
Werk ze weer!

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi resultaat nav je denk werk.
succes met werken
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh geweldig, ga daar maar eens om in een winkel. Je hebt dit heel mooi bedacht en gemaakt Hermien.
Lieve groetjes Miranda

Leanne zei

Nicely done, great fold card. Thanks for playing our challenge at Krafty Chicks Challenge this week. Have a great day!

Leanne DT Member/KCC

JulieP zei

This is so clever and so tailored for the occasion. I really love your thinking out of the box with the accordian tags. Thanks so much for playing with us at Seize the Birthday!

Colien zei

Mooie kaart en alle elementen komen terug, erg leuk!
grtz Colien

Nancy zei

I love this so much! An accordian tag book will be a treasure for the recipient. Thanks for sharing your talents with us at Seize the Birthday!