zondag 18 augustus 2024

Reminder K&K

 Hallo,

vandaag laat ik jullie de reminder zien voor K&K. Weten jullie het nog we willen graag schudkaarten zien. Ik maakte mijn kaart met stansen van Marianne Design, en zocht er passend papier en schudmateriaal bij. 

 

Inzenden kan nog tot 30 augustus 20.00 met 2 kaarten. De winnaar mag zelf een prijsje uitkiezen op onze prijzenpagina. Wil je zien wat de andere dames van het team hebben gemaakt neem dan een kijkje op ons blog

DCL- cactus(sen)

 Fijne zondag,

Hermien

4 opmerkingen:

Daphne zei

Zomaar een leuk kaartje!!

Claudia's kaartjes zei

Super joch. Zo leuk je creatie, toppie
Briljant card, very classy
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke schudkaart Hermien, wat een vrolijke cactussen staan erop.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel mooi is hij! Alleen te laat voor DCl zag ik...