zondag 2 juni 2013

je bent jarig

Hallo,

Ik hoop dat ook bij jullie vandaag het zonnetje schijnt, hier in het zuiden is het heerlijk zonnig.
En dan nu over naar mijn kaartje, ik hiervoor een digi gebruikt van besties die laatst gewonnen heb
met hun challenge, is ze niet cute? Jammer dat op de 1e foto niet duidelijk te zien is dat op het jurkje
in de witte strookjes glitters zijn verwerkt, daarom heb ik er nog maar een tweede bij geplaatst!

anmacreatief - verjaardag
hobby home - bingo: cute stempel, kant, en parels
creatieve zebra - roze en groen
besties challenge - metal-metalic
paper makeup stamps - anything goes (2)



Groetjes en tot de volgende keer

15 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Hermien de zon schijnt wel, maar het waait nogal aan de kust, dus ik zit met een trui aan, ik vind dat je de kaart weer prachtig hebt gemaakt, leuke stempel is Besties hè, mooi gekleurd ook.
Fijne zondag nog.
Lieve groetjes,Corrie

Corrie zei

Wat een super leuke kaart Hermien.
Bedankt voor je deelname aan de BINGO Challenge bij Hobbyhome:)

Groetjes Corrie

jolanda zei

heel mooi kaartje

Heleen zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Hermien, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Muuske zei

Hoi Hermien,
Ja ja fantastisch weer was het,zo mag het wel blijven.Mooie kaart heb je weer gemaakt,lief afdrukje.groetjes Margo.

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Helen

Cindy zei

Wat een schatje, superleuke digi! groetjes, Cindy

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met dit super leuke stempeltje.

Groetjes Ans

carla zei

Wat een lieveke.
Je hebt hem fantastisch gemaakt Hermien.
Super leuk.
Bedankt om nogmaals mee te doen aan onze Digi Makeover bij PMS.
Groetjes,
Carla

Adriana zei

Inderdaad een schattige stempel. Je hebt haar ook een mooie kaart gegeven!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de VERJAARDAGchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Wendy zei

Hoi Hermien, dat was gisteren heerlijk genieten hè! Hopelijk deze week nog meer van die mooie dagen. Jouw kaartje is ook genieten, wat een leukerd. Ik ben ook helemaal weg van die Besties stamps! :)
Lieve groetjes, Wendy

karin zei

Leuk gemaakt Hermien.
gr.
Karin

LottesCards zei

Wat een lieve kaart! En een leuk model is dit ook zeg, super!!!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

scrapcreations-judith zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, roze en groen vindt ik altijd erg mooi bij elkaar. Leuk dat je meedoet met de junichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith