zondag 16 juni 2013

voor een fietsfanaat...

Hallo,

Ik heb er een volgster bij Lenie van harte welkom op mijn blog, en dan wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn kerstkaartje. Voor vandaag plaats ik een kaartje wat ik een tijdje terug voor mijn moeder gemaakt heb. Ze fietst heel veel dus ik vond dit echt een stempeltje voor haar! Dit kaartje heb ik gemaakt met een workshop van cards en scrap workshop 85 een jumpkaart.
ge-we hobby - alles mag
cards en scrap challenge - een kaartje n.a.v. een workshop op hun blog



Groetjes en een fijne zondag

19 opmerkingen:

Christa zei

Wat een super grappige stemepl !! Het is net of ze zo van de kaart af fietst .... Erg leuk bedacht voor je moeder ! Grappig model van de kaart. FIJNE ZONDAG ! Groetjes , Christa.

Angela zei

Hoi Hermien, wat heb je een ontzettende leuke kaart gemaakt. Leuk dat je meegedaan hebt aan de challenge bij GeWe Hobby

Groetjes, Angela

Corrie zei

Wat is deze gaaf Hermien, je hebt er een leuke digi op gemaakt, je kaart is prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Muuske zei

Leuk model,gave stempel.groetjes Margo.

Je@net zei

Leuke kaart, Hermien, en wat een grappige stempel.
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

anncreatief zei

prachtige kaart zeg!
Liefs anneke

Brendaxx zei

Wat een grappig kaartje, leuke en bijpassende stempel voor de ontvanger! Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap!! Groetjes,Brenda

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Groetjes Marianne

Anita Meijer zei

Wat een geweldig grappig mooi kaartje heb je gemaakt Hermien, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

carla zei

Een hele leuke kaart is dit geworden Hermien.
Het modelletje is super en ook de digi van Beccy's Place vind ik fantastisch. Die gebruik ik zelf ook graag.
Mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

Cindy zei

Hij is leuk Hermien, gaaf model en gave digi!
Groetjes, Cindy

anja curvers zei

Gave uitwerking van de workshop en wat een leuke afbeelding zeg. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

jolanda zei

grappige kaart

Ans Gilbert zei

Wat een leuke springcard heb je gemaakt, de digi is heel erg grappig..liefs van Ans

Lenie zei

prachtige vrolijke kaart en leuk model he die springkaart.
groeten Lenie

Renata van Miltenburg zei

Wat een enig stempeltje, dit kaartje had zo voor mijn moeder kunnen zijn...al fietst mijn vader nog veel meer!

Je vroeg mijn email adres voor de heksjes, super leuk dat je die aan me door wilt sturen!! Het is creatiefonline apenstaartje upcmail punt nl

Heel hartelijk bedankt alvast!!

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat wen grappige kaart is dat!
Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
Groetjes Jolanda

Ans S. zei

Wat een grappige kaart, leuke stempel heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Yvonne zei

Wat een leuke kaart!
Dank je wel voor hetmeedoen met de GeWe Challenge.
Groetjeszzz,
Yvonne