zondag 6 juli 2014

wees trots op jezelf

Hallo,

Op deze zondag avond heb ik nog een kaartje voor jullie. Deze heb ik van de week gemaakt voor een dt-collega voor me. Gewoon om haar een hart onder de riem te steken! Prima excuus om een leuk kaartje in elkaar te zetten. Hier onder zien jullie het eindresultaat.
Ik zag net in mijn leeslijst dat ik een 3e prijs bij scrapbooksociety gewonnen heb met mijn paars bestie kaartje, altijd leuk toch.





sister act - anything goes
creative moments - anything goes


Groetjes Hermien

19 opmerkingen:

Christine zei

Mooi gedaan Hermien en een dikke proficiat met je top 3-plaats!
Liefs
Christine

Corrie zei

Hoi Hermien
Super leuk dat je is de top 3 staat, daar doen we het toch een beetje voor.
Deze kaart is ook weer prachtig, deze zal zeker gewaardeerd worden, wat een schatje zeg.
Lieve groetjes,Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
supermooie kaart heb je gemaakt, daar is de ontvangster vast heel blij meen en gefeliciteerd met je Top 3 plekje, liefs Ans

Marianne zei

Heel leuk gedaan, ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

jolanda zei

prachtige kaart

Anoniem zei

Een lief kaartje, én...gefeliciteerd natuurlijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

KarinsArtScrap zei

een heel lief en mooi kaartje Hermien en natuurlijk gefeliciteerd.

gr karin

Misseke zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Hermien - supermooi gedaan.
Gefeliciteerd met je 3de plaats - superleuk!
Groetjes,
Misseke

Claudia's kaartjes zei

Wauw, wat een supermooi kaartje.

grtjs
Claudia

Kreatief met Maria zei

Heel lief Rian.
Groetjes Maria

Muuske zei

Mooi kaartje Hermien.Lief dat je dat voor een DT collega heb t gemaakt.groetjes Margo.

lenny zei

leuk kaartje en gefeliciteerd met je prijs Hermien
gr lenny

carla zei

Een mooi lief kaartje. Prachtig gemaakt Hermien.
Fijn dat je in de top 3 staat, gefeliciteerd.
Groetjes,
Carla

Ans S. zei

Prachtige kaart en nog gefeliciteerd met je top 3 plekje.

Groetjes Ans

JMC Creates zei

A really pretty delicate card Jacqui DT Sister Act

Marleen zei

Mooi gemaakt hoor en proficiat met je top drie kaart.
Zo zie je maar dat je ook best trots op jezelf kan zijn hé!
Groetjes
Marleen

Lisanne zei

Hoera, van harte gefeliciteerd met je prijs! Enne... dit kaartje is ook weer een winnaar hoor! Wat heb je Tilda mooi ingekleurd met passend designpapier en parels afgewerkt, ik vind hem geslaagd!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

martine zei

Hallo Hermien ,
wat een heel mooi kaartje
lieve groetjes martine

Lenie zei

wat een mooie en vrolijke kaart.
groeten Lenie