zaterdag 26 mei 2018

Hoi, je hebt post!

Hallo,

Op deze tropische dag ben ik aan de slag gegaan met een verfrissend kaartje!
Achter de letters heb ik als achtergrond het ijsjes papier van SU gebruikt, daarna nog enkele ijsjes uitgeknipt en verspreid over het kaartje opgeplakt en daarna de ijsjes nog bewerkt met wink of stella.
Het is een heerlijk fris en vrolijk kaartje geworden waar ik hopelijk een kanjer weer blij mee ga maken.



craftycatz- anything goes

Fijne zaterdag en tot morgen,
Hermien


7 opmerkingen:

Marjan zei

Je kaart is erg mooi Hermien, maar helaas is onze challenge gesloten en kun je daarom niet meer meedoen met het meedingen naar de prijs. Maar superleuk dat je een kaart instuurde!

Scraptastische hobby zei

Ik heb dit papier ook ooit gehad, wat een goed idee ijsjes kaart met deze temperaturen Hermien! mooi gedaan, maar lees ook te laat! Krijgt vast een goede bestemming! De vlaggenlijn zul je niet missen bij Monique, wat een leuk vooruitzicht weer een DT dag!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Leuke en verfrissende kaart, ik vind het papier én de grote letters erg mooi,
Y
Ansx

carla zei

Hoe mooi en leuk is dit.
Echt prachtig Hermien.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

mooiiiiiiiiiii Hermien
Gr Karin

Aunty Sue zei

Brilliant card thanks so much for sharing with us at Crafty Catz this week good luck and hope to see you joining in again.

carol zei

wonderful creation, thanks so much for sharing your card with us at CRAFTY CATZ this week, x carol