zondag 24 juni 2018

Feest bij K&K

Hallo,

Time flies when your having fun!

foto van GerJanneke Brand.



Ons blog bestaat dit jaar 5 jaar dus tijd voor een feestje we willen dit  samen met jullie willen vieren dus houden we een bloghop!En het thema is maak een feestelijke kaart met als optie cijfers.
Je mag beginnen op het challengeblog van K&K. Op de blogs van alle teamleden zijn feestelijke creaties te zien en in het blogbericht of op de foto is een letter verstopt, de letters staan door elkaar. Dus verzamel alle letters en stuur je woord door naar : m.eding@live.nl. En vergeet niet bij elk blog een reactie achter te laten alleen zo maak je kans op een prijsje.
Het prijsje wat ik beschikbaar stel zit al mooi verpakt in een feestelijk papiertje en blijft dus een verrassing maar is zeker de moeite waard.
En dan nu mijn creatie die heb ik gemaakt voor mijn petekind VEERLE, in februari is ze 16 geworden. Ik pimpte een houten verpakking van de action met het mooie papier van marianne design, stanste rondjes en stempelde daar de letters op en zo ontstond deze feestelijke creatie.
Van hieruit mogen jullie verder hoppen naar Ingrid.

foto van Hermien Vaessen.

Hieronder nog even de volgorde van de bloghop:


Hermien (hier ben je nu)






Deze bloghop duurt tot vrijdag 20 juli 23.59, succes met letters zoeken.
Vergeet ook niet om een kijkje te nemen op ons blog daar staat de winnaar en de top 3 op van onze CAS challenge, dat was toch nog een lastige challenge voor sommige. 

Groetjes Hermien

57 opmerkingen:

Margreet zei

Proficiat met dit 5-jarig jubileum!
Wat een prachtige en originele creatie heb je voor je petekind gemaakt.
xxx Margreet

Daphne zei

Hop hop, hier kom op, euh ik.....
Leuke hoor, zo'n challenge, alleen dat gepuzzel, niks voor mij.
De letters vinden geeft al problemen, hihi.

Wat gaaf, deze creatie, van dit soort dingen houd ik van!!
Zo leuk om iets te gebruiken waar je eigenlijk niks meer mee doet.
Voor en 16 jarige is dit papier ook helemaal goed lijkt mij.
Ik denk dat je Veerle erg blij hebt gemaakt!

Colien zei

Heel leuk 'kadoosje' heb je gemaakt voor Veerle, erg feestelijk! Zwart/wit blijft mooi en stoer voor een 16-jarige. Ben benieuwd naar alle FEEST-kaartjes de komende 4 weken...
grtz.Colien

KarinsArtScrap zei

gaaf gemaakt Hermien, mooi
Gr Karin

Nelly zei

Wat een superleuk idee wat je hebt gemaakt voor VeerLe.

En op naar de 10 met ons gezellige K&K Team.

Groetjes Nelly

Monique zei

Je kadootje voor Veerle is prachtig! Je letter zit goed verstopt.
We gaan nog heel veel mooie jaren door😍
Liefs Monique

Creaellenknutselsite zei

wat een feestelijk doosje heb je gemaakt
ga verder hoppen
groetjes ellen

Joanne kramer zei

Wat een leuke geheel!!! Goed idee om de houten verpakking te gebruiken. groetjes Joanne

Lia zei

Wat heb je een leuk cadeautje gemaakt van dit bakje! Heel origineel en zo leuk om te geven (en te krijgen!).
Lia xx

Irene zei

Wat een enig en origineel idee Hermien. Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met het 5-jarige bestaan van jullie super leuke challengeblog!
Ik kan de foto helaas niet groter maken (in je vorige blogpost lukt dat wel) dus ontdek geen verborgen letter helaas!

xx Irene

Diny zei

Proficiat met jullie 5 jarig jubileum Hermien.....wat een feest!
Je hebt een prachtige creatie gemaakt.....en de verborgen letter.....ik denk dat ik hem gevonden heb!
Wat een leuk idee!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Jij bent een kampioen in letters verstoppen zeg, maar gevonden!!!
Altijd leuk om doosjes te hergebruiken en een lekker stoer kastje is het zo geworden! Veel plezier bij deze feestelijke challenge en ik doe al mee!
xx Gerie

Anita zei

gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan.
Leuke creatie voor je petekind.

Gr. Anita

Ans Gilbert zei

Wat heb je een gaaf cadeautje gemaakt, echt leuk om het doosje zo te pimpen, gefeliciteerd met jullie 1ste lustrum,
Ansx

!neke zei

Wat een leuk idee Hermien !!!
En congrats !!!
5 jaar en ga zo door !

Angela zei

Wat een supergaaf cadeau voor een 16-jarige Hermien! Leuk om op haar kamer te zetten!
Proficiat met het 5 jarig bestaan van K&K.... op naar de 10!

Gina zei

Hoe leuk dat je zo'n houten doosje gepimpt hebt! Tja, veel letters op je kaart... Maar zit de juiste letter er tussen? Groetjes, Gina

Original handmade by Janneke zei

Hoi Hermien,
Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig blogfeestje!!
Wat een gezelligheid hier op je blog. Je gepimpte verpakking vind ik echt super leuk gemaakt. Mooi in die zwart/wit tinten en dat valt zeker bij een 16 jarige in de smaak!
Meid wat heb ik je foto vanuit alle hoeken bekeken en gezocht naar een letter en nergens kon ik hem vinden...whahaha, maar na enig speurwerk heb ik hem toch gevonden hoor!!
Geniet van jullie feestje met elkaar en ik wens je nog mooie en creatieve jaren toe bij K&K.

Groetjes Janneke

Linda zei

Hoi Hermien,

Wat een mooie zwart witte creatie heb je gemaakt voor dit feestelijke jubileum :)
Groetjes, Linda

Chantal zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan. Een heel leuk doosje heb je gemaakt.
Groetjes, Chantal S

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal Hermien. Heel gaaf zoals je dat doosje voor Veerle gemaakt hebt. Lekker feestelijk met die letterlijntjes en die knijpertjes zijn perfect hiervoor.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

leuke creatie heb je gemaakt.
van harte met jullie 5 jarig bestaan.

liefs Annemarie en merit

Nancy Soetaert zei

supertof gepimpt doosje Hermien!
leuk idee deze bloghop!
groetjes
Nancy

Daphne zei

En volger geworden, dat was ik nog niet.
(Had al gereageerd, maar nu dus ook een volger erbij)

Willy zei

Super leuk idee, ik hop gauw over!

Ela zei

Geweldige creatie heb je gemaakt voor een 16 jarige, Hermien! Erg leuk bedacht. En natuurlijk vieren jullie ook een feestje met jullie 5 jarig bestaan, top en van harte gefeliciteerd. Nog lang doorgaan zo hoor! Groetjes Ela

Alice zei

gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan en met uw petekind. super leuke creatie is het geworden zo zie je maar dat je nooit zomaar wat weg moet gooien en zelfs een doosje gebruiken kan. ik hop snel verder voor meer inspiratie.
groetjes alice

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave creatie voor VeerLe, gaaf zoals je de letter hebt gebruikt. Zwart wit is zo lekker stoer, hopelijk kunnen we nog heel mooie jaren met het team doorbrengen. Ik kijk uit naar al die leuke feestkaartjes. Liefs Ingrid

Henriët zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig-bestaan. Ik heb aan de meeste challenges wel meegedaan denk ik. Altijd leuk!
Jouw creatie voor je kleindochters is erg leuk geworden. Je hebt me op een idee gebracht. Hier liggen ook nog van die doosjes.
Groetjes van Henriët

Annie H zei

Felicitaties voor jullie 5-jarig bestaan. Dit is wel een heel speciale 'kaart', leuk voor de jeugd.
Groetjes, Annie

Nelleke zei

Ik begrijp dat we de doosjes van de Action niet weg moeten gooien. Wat een leuk idee zeg en het ziet er ook fantastisch uit. Groetjes, Nelleke ps leuk die bloghop, ik probeer mee te doen.

Gerrina zei

Gefeliciteerd met 5 jaar en zoveel uitdagingen!
En wat een mooi en origineel kado! Groetjes, Gerrina

karin zei

Leuk idee jullie actie ! Een mooi kaartje heb je gemaakt.
Ook bedankt dat je ons nieuw Challengeblog volgt.
Groetjes,
Karin
(Carlin's Kaartenparadijs )

Sarah - Crea S zei

Hé Hermien, wat een leuke creatie zeg! Origineel idee om de verpakking op deze manier te pimpen. En voor een 16-jarige is dit wel leuk, vooral door het op een zwart-wit combinatie te houden. Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K, geniet er nog van en doe zo voort! Veel liefs, Sarah

Sylvia kaarten en zo. zei

Origineel bedacht Hermien en proficiat met het 5 jarig bestaan!. Groeten van Sylvia.

Jantine zei

Wat een leuk idee, Hermien, voor je jarige petekind. Ontzettend mooi gemaakt! Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K!
Groetjes
Jantine

Wies zei

Leuke en originele creatie heb je van dat doosje gemaakt.
En natuurlijk gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K.
Groetjes, Wies

Sarah zei

Wat een leuke creatie! Heel tof! En een mega idee. Fijn deze bloghop!x

Ans S. zei

Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K, de kaart voor Veerle is een leuke meidenkaart.

Groetjes Ans

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan! Super! Ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten. Leuke creatie maakte je! Groetjes, Linda

Danielle zei

Wat is dit leuk gedaan! Top idee om zo'n doosje zo te pimpen. Erg mooi!! Gefeliciteerd met het K&K jubileum!

Caroline zei

Wat een leuk idee om zo'n doosje hiervoor te gebruiken!
EN lekker stoer in zwart-wit.
Groetjes Caroline

Cinderella zei

Hoi hoi wat een gave creatie daar zal Veerle heel blij mee zijn .
En wat superleuk alweer 5 jaar nu op naar de volgende 5 dan hihi.
Ik hop er weer eens vandoor .

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

anneke's creaties zei

wat een mijlpaal
gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan
op naar de volgende 5 jaar
en wat een super gave creatie
dus dat wordt niks meer weg gooien
elk houten doosje kun je hiervoor gebruiken super tof

groetjes anneke

Bernadet zei

Wat heb je een leuke creatie gemaakt voor Veerle!
De tijd vliegt hè, 5 jaar alweer. Op naar de volgende 5 jaar!

Maia zei

Heel erg leuk gemaakt voor een 16 jarige, dit ga ik zeker onthouden want ik hou wel van het recyclen.
De letters vinden is nog niet zo'n makkie hoor!
Groetjes Maia

Joke zei

Gefeliciteerd hoor. Mooie kaart heb je hiervoor gemaakt.
Groetjes Joke

Joke zei

Sorry type ik uit gewoonte kaart maar ik bedoel natuurlijk je mooie doosje.
Joke

Ellen zei

Superleuk...ik hop mee!
Gefeliciteerd hoor..,ga zo door!
Groetjes Ellen

Eri zei

Gefeliciteerd met jullie 5-jarige Knutsels en Kadootjes. Leuke creatie heb je gemaakt voor Veerle!
Groetjes, Eri

Aartje zei

Wat een ontzettend leuke kaart is dit.
Groeten, Aartje

karien zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan en een leuke creatie heb je gemaakt
Groetjes Karien

Femminde zei

Wat tof om een vakjes doosje zo te pimpen. Heel gaaf gedaan!!
En van harte met jullie 5 jarig jubileum. Echt een mijlpaal.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Doris Klein zei

That's really great - I love the style of the letter!

Sunny and lovely greetings
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives (#19 – From the kitchen)
*DT* Die Traumfabrik

SylS creaties zei

Leuk gedaan! Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes!
groetjes,
Syl

Dora zei

Super leuk gedaan met dat doosje. Gefeliciteerd met jullie jubileum.

Marga's place zei

Wat een gaaf idee van dit doosje. Ik denk dat Veerle het ook super vindt en nog gefeliciteerd 😀