zondag 1 maart 2020

Challenge in de lift

Hallo,

De vorige challenge heeft maar liefts 60 mooie muzikale inzendingen opgeleverd, onze hartelijke dank daarvoor. De top 3 en winnaar vind je op ons blog.
Op deze winderige koude zondagmorgen gaan we liften met z'n allen. Colien heeft een mooie kaart uitgezocht waar jullie mee aan de slag mogen gaan.  Het is een kaart van Anneke de Clerk.


En hieronder zien jullie wat ik ervan gemaakt heb:


Ik ben aan de slag gegaan met watercolor liquid van de action.
Vergeet niet een kijkje te nemen op ons blog want er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt door het DT en de GD. Laat je lekker gaan en klieder met ons mee, je hebt de tijd tot en met vrijdag 27 maart.
Het scrap-ateljeetje stelt deze mooie prijs beschikbaar.


En tot mijn verbazing zag dat ik in de top 3 sta bij 4 - seasons swap met mijn verjaardagskaartje voor Nelly, dat blijft toch leuk!

Fijne zondag,
Hermien

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooie kaart heb je gemaakt Hermien
Gr Karin

Colien zei

Heel mooi kaartje, toffe lift met mooie tekst!
En proficiat met je top 3 plaatsje....
grtz Colien

Marijke zei

Een mooi kaartje en een vrolijke uitdaging! Groetjes Marijke.

Marleen zei

Dit is weer een geweldig mooi kaartje. Knap!
groetjes
Marleen

Irene zei

Leuke challenge en mooie lift Hermien en dikke proficiat met je topplekje, dat is toch altijd de kers op de freubeltaart!
XxIrene

karin zei

Mooi kaartje Hermien en proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Wat heb je een mooie lift gemaakt, gefeliciteerd met je topper
Ansx

Scraptastisch zei

Een leuke challenges en je hebt een heel mooi voorbeeld kaartje gemaakt Hermien! Mooie tekst stempel!!!
Gefeliciteerd met je winner, altijd heel tof!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh jouw uitvoering van de liftkaart is ook een plaatje Hermien. Mooie kleurtjes en leuk die spetters erbij. Een mooie rustige kaart.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps. Vergeet ik je nog te feliciteren met je top 3 notering, altijd leuk hè.

GerJanne zei

Je kaartje vind ik prachtig in deze tint..Leuk de verschillen. Terwijl ik eerst dacht: dit kon nog wel een beetje saai worden...niets is minder waar! Gefeliciteerd met je toppertje!

Sarah zei

Heel tof! Leuke opdracht! X

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Hermien. Leuke kleuren en erg leuk gemaakt/gelift. met de roos. Groeten Trijntje