zondag 27 september 2020

Challenge K&K

 Hallo,

De cijfer challenge was zeer geslaagd er waren een kleine 75 mooi inzendingen. Op ons blog is de randomwinnaar en de top 3 te vinden. En dan nu naar onze nieuwe challenge we zien graag creaties van jullie waarop bomen te zien zijn. Als inspiratiekaartje maakte ik een condoleance kaart, maar er zijn natuurlijk meer mogelijkheden met het thema bomen neem maar eens een kijkje op het blog waar de kaartjes van de andere dames te zien zijn.

Je mag weer met 2 creaties meedoen,  en de challenge sluit op 23 oktober.

Fijne zondag,
Hermien


10 opmerkingen:

Irene zei

Het is nét een aquarel, héél mooi!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Hermien

Gr Karin

carla zei

Wat een prachtige kaart.
Het is net een schilderijtje.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig Hermien, is dit gestempeld of kun jij zo goed schilderen?
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Wat een prachtig kaartje Hermien. Leuk gedaan met dat lijstje.
Liefs Monique

Colien zei

Heel mooi tafereel, het is een prachtig, stijlvol kaartje!
grtz Colien

Diny zei

Heel erg MOOI Hermien....dat heb je prachtig gedaan!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi! Ik had je kaart natuurlijk al gezien, maar nog niet gereageerd, vind ik leuker hier. Hij is zo mooi gestempeld! Een prachtkaart! Ik vind het kader ook een geweldig idee, ga ik onthouden.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie condoleance kaart, leuk met het kader er om heen. Fijn dat je mijn kaart ontvangen hebt
Groetjes
Ansx

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige kaart,Hermien.
Net een schilderijtje.
Heel apart.
Groetjes Elle-jeanne