zondag 3 januari 2021

1e challenge 2021 van K&K

 Hallo,

En dan zitten we in 2021 een jaar met 365 nieuwe dagen en dus 365 nieuwe kansen laten we hopen in een goede gezondheid en met veel creativiteit. En bij een nieuw jaar horen natuurlijk ook weer nieuwe challenges op ons blog van K&K. Voor de vaste volgers onder ons zal het geen verrassing zijn dat de 1e challenge van dit jaar onze letter challenge is. Deze keer zien we graag iets met een C op je creatie. Ik ging aan de slag met een digi van bugaboo, met de C van cowboy.


Meedoen kan tot 29 januari, kijk voor meer inspiratie op ons blog.
We zouden het leuk vinden als je gezellig met ons meedoet.

Fijne zondag,
Hermien



15 opmerkingen:

Irene zei

Echt enig bedacht deze cowboy!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

een schat van een kaart Hermien
Gr Karin

Daphne zei

Haha, stoer hoor, met zijn stokpaardje 🥰.
Leuke challenge!!

Aartje zei

Bij een C moet ik toch echt even denken voor mezelf. Maar de cowboy is echt heel leuk.
Groeten, Aartje

Elle-Jeanne zei

Leuke stoere mannenkaart met de cowboy.
Groetjes Elle-jeanne

Marijke zei

Super leuk kaartje en de uitdaging leek me heel moeilijk maar jullie geven zulke mooie voorbeelden dus moet wel te doen zijn ! Groetjes Marijke.

Ilse zei

Wat een stoere leuke kaart! Ik ben nog wat verder gaan kijken en volg je nu ook. Ik kom met veel plezier snel weer een kijkje nemen.
Groetjes,
Ilse

Colien zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
Superleuk kaartje, goed idee om een cowboy op je kaartje te verwerken: stoer!
grtz Colien

Renate zei

Ik ben al cactussen tegen gekomen, en een cello, maar een cowboy is ook wel heel origineel bedacht.
Je hebt 'm super leuk verwerkt op je kaartje.

-xies- Renate.

Debby Kuster zei

De beste wensen voor 2021 en ik ga proberen om dit jaar wat vaker tijd vrij te maken om weer aan challenges mee te doen, deed ik in het begin regelmatig, maar het ontbreekt me soms een beetje aan de tijd

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha een leuke stempel is dat én leuke invulling voor de letter C Hermien. Lekker stoer die houten achtergrond. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar :)
Lieve groetjes Miranda

karien zei

Superleuk kaartje
Groetjes Karien

GerJanne zei

Ik vind het een enig kaartje! Zoals hij daar stoer staat te zijn...ben benieuwd naar al de andere dingen met een C..

Nelleke zei

Prachtig die cowboy, mooie kaart geworden, en de uitdaging is leuk. Hij staat al genoteerd.
groet, Nelleke

Freubelmina zei

Wat een leuk en stoer kaartje maakte je Hermien.
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje.
Lieve groetjes, Wilma xx