woensdag 4 augustus 2021

Retro pinwheel tower card

 Hallo,

Zo de titel van mijn bericht is een hele mond vol 😊. In onze vriendenkring wordt er over 2 weken weer iemand 50. En bij een verjaardag hoort een kaartje maar bij kroonjaren probeer ik altijd wat "speciaals" te maken. Zo ging ik aan de slag met het model van een pinwheel tower card, heel eenvoudig maar met een leuk resultaat. En omdat de jarige een muziekliefhebber is pakte ik mijn stempels van de cassettebandjes erbij en de stans van de LP. Hieronder zien jullie het resultaat, zelf ben ik tevreden hopelijk de jarige ook.



Groetjes Hermien


12 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de jarige, Hermien.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Zeker een gaaf kaartje voor een kroonjaar Hermien!
XxIrene

GerJanne zei

Heel mooie kaart is het! Prachtig retro. Ik ben ook bezig geweest. Totaal anders, maar dat kom je vast wel tegen binnenkort.

Ans Gilbert zei

Superleuke kaart voor een 50-jarige, ik ga eens op zoek hoe deze gemaakt is,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke kaart in een heel mooi model Hermien en alle panelen heb je mooi bewerkt. Gaaf met die retro stempels/stansen.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

een prachtige gave kaart Hermien
Gr Karin

Diny zei

Prachtige retro kaart heb je gemaakt Hermien!
Groetjes Diny

Marleen zei

Ik vind het knap hoe je dit kaartje maakte.
groetjes
Marleen

Colien zei

Heel gaaf retro-kaartje, erg tof!
Ja, de cassettebandjes zijn ook al van lang geleden, hihi.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
grtz Colien

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gave kaart Hermien!!
Leuk zo met de cassettebandjes en de langspeelplaat komt helemaal terug.
Gave teksten heb je gebruikt.
De ontvanger zal heel blij zijn met deze kaart.
Groetjes Antje

Daphne zei

Voor zo'n kroonjaar is het zeker leuk om iets extra's te maken.
De grote opvallende tekst vind ik leuk!!

Nelly zei

Prachtige kaart helemaal in retro stijl.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

Groetjes Nelly