woensdag 24 november 2021

Kerst met goud

 Hallo,

Toen ik de challenge van de Egel voorbij zag komen, dacht ik daar wil ik graag aan meedoen. Ik gebruikte mijn stempels van carabelle studio die nog nieuw in de verpakking zaten. Zonde natuurlijk. Met inkt maakte ik cirkels op de basiskaart en stempelde de sterren hier en daar op de kaart en werkte ze af met goud embossing poeder. Het geeft een mooi en feestelijk effect vind ik zelf.


hobbyvision - kerst/christmas
de egel - gebruik goud en/of zilver op je kaart

Groetjes Hermien


9 opmerkingen:

Nelleke zei

Nou dat kun je zeker zeggen, een mooie en feestelijke kaart. Dank je wel voor jou goud/zilver bijdrage voor de challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

Elle-Jeanne zei

Prachtige chique kerstkaart Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

Colien zei

Heel mooi, wat een gave combi van kleuren én vormen!
grtz Colien

Irene zei

Prachtig stempelwerk!
XxIrene

Marleen zei

Hop naar de feestdagen met dit mooie kaartje!
groetjes
Marleen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze feestelijke kerstkaart Hermien. Mooie kleur inkt in combinatie met het goud.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Diny zei

Wat leuk bedacht Hermien.....mooi kaartje!
Groetjes Diny

Aartje zei

Schitternende kaart Hermien, prachtig gedaan.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Supermooi! Inderdaad zonde dat we vaak spullen nog in de verpakking hebben zitten...ik ben er hard mee bezig om alles te gebruiken.
Hartelijk dank voor je deelname aan onze goud/zilver challenge van de Egel.