zondag 2 januari 2022

We gaan weer van start bij K&K

 Hallo,

Als eerste wil ik iedereen een gezond en creatief nieuwjaar wensen met veel geluksmomentjes. Als ik voor mezelf praat dan geeft het creatief bezig zijn me al geluksmomentjes. Heerlijk bezig zijn met mooie spulletjes en zo een leuk kaartje creëren. Vandaag gaan we bij K&K weer van start met de 1e challenge van dit jaar bij. Bloggers die vaker met ons meedoen weten dat deze challenge al jaren in het teken staat van een letter. Deze keer mogen jullie aan de slag gaan met de letter :

 


Na wat denkwerk kwam ik bij de D van draakje uit, en hieronder zien jullie mijn inspiratiekaart.


Neem even een kijkje op ons blog voor meer inspiratie. Je kan met ons meedoen tot 28 januari.

Groetjes Hermien




7 opmerkingen:

Daphne zei

Al 4 jaar, om precies te zijn😉.
Zo leuk, met de D moet lukken, ik dacht ook meteen aan draak, maar ga nog even verder verzinnen.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Hermien met de draak.
Groetjes , Elle-Jeanne

Debby Kuster zei

Wat een super schattig draakje. En een leuke uitdaging

Groetjes Debby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief draakje is dat Hermien. Ik vind het een hele mooie, lieve kaart.
De beste wensen voor het nieuwe jaar.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Allereerst de beste wensen voor 2022 Hermien.
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt met het draakje!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hij is superleuk. EN wie zou er nu bang kunne zijn voor dit draakje??
het is een schatje.

Dora zei

Prachtige kaart met dat draakje.