zondag 12 juni 2022

Sterkte

 Hallo,

Ik zag de challenge bij color throwdown voorbij komen waar ze een kaartje willen zien in een mooie kleurencombinatie. Nu zijn afgelopen week wat nieuwe stempelsets binnen gekomen van Stampin Up en daar wilde ik natuurlijk mee aan de slag. Dus even snel een CAS kaartje gemaakt. De lichte kleur bruin is bijna niet te zien op de kaart...met de blending brush maakte ik er een vlak van!




Cas on Friday - #233 Condoleance

Dan zag ik dat ik bij CAS on friday winnaar was met mijn perzik kaartje, altijd leuk toch?



Zijn jullie er nog...
Ik heb ook nog enkele foto's die ik met jullie wil delen. Gisteren fietste ik samen met mijn man William Limburgs Mooiste. Wij hadden ons ingeschreven voor de MTB route van 45 km, de start en finish was in Heerlen. Een prachtige maar pittige tocht door het Limburgse heuvelland. Ik heb versnellingen gebruikt die ik nog nooit gebruikt heb 😜.








Fijne zondag,
Hermien






7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Je hebt de kleuren prima gebruikt Hermien en erg leuk dat je de challenge hebt gewonnen met je perzik kaart! Hier waaide het ontzettend hard gister wel op de fiets naar mijn werk maar daar hield het dan ook mee op. Het is vast heel heuvelachtig geweest tijdens jullie tocht...geen spierpijn? Ik heb ook zo'n enige fietshelm gekocht 🙄 maar ja, alles voor de veiligheid hè!
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

Hoi hoi gefeliciteerd met je winnende kaart
knap van je dat je de MTB route hebt gefietst...
aantal jaren geleden zelf de route op de race fiets gefietst... veel gelopen tussendoor, niet getraind, in de achterhoek zijn geen heuvels. hahaha. Maar wel genoten van de omgeving daar!!!
groetjes Alma

Ela zei

Mooie kaartjes, gefeliciteerd met je toppertje. En stoer hoor die fietsroute! Groetjes Ela

GerJanne zei

hoi Hermien,
je kaart is prachtig. Je bent ook wel en kei in CAS vind ik. Met de perzikkaart gewonnen, verbaast me niets, die was ook geweldig.
Mooie foto's van jullie fietstocht. Fijn om samen zo'n hobby te hebben..

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart en gefeliciteerd mat je toppertje Hermien

Gr Karin

Daphne zei

Dat trekt altijd, nieuwe stempels.
Daar wil je dan graag meteen mee aan de slag.
Ik vind het een prachtige kaart, zo met die blaadjes.
Mooie kleuren combinatie.
Jullie hebben vast een mooie dag gehad zo aan de foto's te zien. Alleen versnellingen gebruikt die je nog nooit gebruikt hebt, hihi, klinkt heftig.

Angela zei

Hermien heel erg bedankt voor je schitterende kaart naar aanleiding van het overlijden van Martin. Het heeft ons verrast hoeveel kaarten we uit blogland mochten ontvangen.

GerJanne heeft écht gelijk. Je bent écht een kei in CAS kaarten. Meer heeft deze kaart echt niet nodig en toch als ik zelf zoiets maak, vind ik het minder🙄. Ik kan je kaart mooi als inspiratie gebruiken bij een volgende poging.
Proficiat met je winnende perzikkaartje.... ook al zo'n juweeltje!

Wat gaaf dat jullie samen mountainbiken. Vind het wel een pittige sport; respect!

xxAngela