zondag 10 juli 2022

reminder K&K

 Hallo,

Ik ben wat laat vandaag met de reminder, vergeten! Ik ben vanaf donderdag vrijwilligerswerk aan het doen op Bospop en dan ontgaat je weleens wat.


Maar beter laat dan nooit hier dan mijn reminder. We zien graag zomerbloemen op je kaart een  thema waar je alle kanten mee op kan. 


De challenge loopt nog tot 29 juli dus je hebt nog volop de tijd om mee te doen. Op ons blog vind je weer mooie voorbeelden van de andere dames. 
Zo ik ga weer de fiets op voor een laatste ronde Bospop

Groetjes Hermien




3 opmerkingen:

Colien zei

Heel mooi kaartje!
Veel plezier nog op Bospop. Wat een goeie line-up heeft het festival dit jaar, da's echt genieten!!
grtz Colien

alma.heijenk@gmail.com zei

even teruggelezen op je blog... mooie kaartjes heb je gemaakt.
maar wat is bospop? een muziekfestival?

Ans Gilbert zei

Mooie bloemenkaart heb je gemaakt, ik hoop dat jullie beter weer hadden dan hier bij ons,
Groetjes,
Ansx