zondag 12 maart 2023

reminder K&K

 Hallo,

vandaag staat de reminder bij K&K op het programma. We zien graag vakjes op je creatie, ik maakte weer gebruik van dezelfde stans maar toch werd het een heel ander kaartje. Frisse kleurtjes en een lief stansje doen het altijd goed zeker voor een jongedame! Neem je ook even een kijkje op ons blog om te kijken wat de andere dames van het team gemaakt hebben?


Meedoen kan nog tot de 24e, je mag 2 creaties inzenden. Het scrap-ateljeetje stelt een mooie prijs beschikbaar. 


Fijne zondag,
Hermien


8 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi, de kleuren.
Met die vakjes is je kaart al meteen erg leuk, als je dan mooi dp gebruikt heeft een kaart verder niet veel met nodig.
Via deze weg wil ik je bedanken voor de mooie kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag.
Zo lief!!
Ik heb er een heleboel gekregen en voorlopig blijven ze in mijn kamer hangen zodat ik er lang van kan genieten.

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Hermien

gr karin

carla zei

Een supermooi voorbeeld voor jullie reminder met vakjes.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Marleen zei

Heel leuk, heel mooi gemaakt!
groetjes.

Angela zei

Vind het altijd leuk om te zien hoe kleuren en afbeeldingen eenzelfde stans héél anders laat uitkomen.
Deze vakjeskaart is ook prachtig. Hele leuke kleurtjes voor een meisje!

Colien zei

Heel mooi, fris kaartje!
grtz Colien

Elle-Jeanne zei

Leuke reminder Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne

karin zei

Heel leuk gemaakt in mooie kleuren.
Groetjes,
Karin