zaterdag 25 november 2023

kerst met gnomes

 Hallo,

afgelopen week had ik een knutseldate met Martine die bij me om de hoek woont, gezellig bijkletsen en knutselen. Ik maakte een accordion foldcard, een simpel model met een leuk effect. De stempels en het papier zijn van SU ik heb deze set zelf niet maar Martine wel. Nu de kaart af is denk ik een paddenstoel is eigenlijk niet passend bij kerst...maar  de gnomes moeten natuurlijk wel een huisje hebben om in te wonen!


crafty catz- #660 anything goes optionel twist christmas or winter

Fijn weekend,
Hermien


12 opmerkingen:

Daphne zei

Ik vind het juist leuk, die paddenstoel, want zoals je al zegt, de Gnomes moeten wel ergens wonen.
Leuk model!

carla zei

Een heel leuk kaartje Hermien.
Groetjes,
Carla

Sarah zei

In een kabouterhuisje staat ook een kerstboom en lichtjes hoor! Zag ik bij het binnengluren! Leuke kaart x

Diny zei

Wat een leuke kaart met de gnomes Hermien....mooi model! Groetjes Diny

karin zei

Heel leuk kaartje, mooi modelletje en zo leuk die gnomes.
Fijne zondag,
Karin

As.I.Do.Rodos. zei

A gorgeous Christmas card
Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
My Blog

Scraptastisch zei

Dat is zeker gezellig samen knutselen!
Hel leuke gnoom kaart en een paddenstoel huisje past echt wel!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Juist met kerst zie je vaak paddestoelen in (traditionele) kerststukjes en je hebt er ook op knijpers om aan een boomtak te klemmen. Ik vind het een superleuke kerstkaart geworden Hermien. En gnomes zijn haast niet meer weg te denken, die duiken overal op hihi.
Lieve groetjes Miranda

Marleen zei

Zo mooi en zo leuk gemaakt!!!
groetjes

Colien zei

Wat een leuke kaart met de gnomes, mooi model!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Daniëlle - voorjougedaan zei

Wat een leuk model Hermien! En bij Gnomes vind ik een paddenstoel áltijd een goed idee. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

Nelly zei

Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)