maandag 4 december 2023

GD bij 4-seasons swap challenge blog

 Hallo,

een tijdje terug stond ik in de top 3 bij 4 seasons met mijn schudkaartje, ik kreeg een mail van Daniëlle of ik Gastdesigner wilde zijn. Een uitdaging gaan we nooit uit de weg dus mijn antwoord was dus ook JA. Per mail kreeg ik de opdracht door: stempel spiegelen. Oeps dat heb ik nog nooit gedaan, dus een filmpje bekeken op youtube en aan de slag ermee. En na een wat proberen kwam uiteindelijk dit kaartje uit mijn handen.


Fijne week,
Hermien


8 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke spiegelkaart Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Wauw, knap hoor.
Ik heb dit ook nog nooit gedaan, maar vind het zo'n leuke uitdaging dat ik hem ook aanga!
Mooi Voorbeeld, ik raak er helemaal door geïnspireerd.

Irene zei

Super leuk Hermien, ik had het ook nog nooit gedaan 😊, zie nu op het blog keigave andere mogelijkheden dus ga ook dat eens proberen.
XxIrene

Marleen zei

Het is mooi gelukt je gespiegelde kaart, dat wil ik ook wel eens proberen!
groetjes

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, wat knap, ik heb dit ook nog niet gedaan dus wie weet...
gr Alma

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Hermien....goed gelukt hoor! Groetjes Diny

GerJanne zei

Supergoed gelukt! Ik heb het wel eens geprobeerd, maar was zo niet tevreden. Nu dus weer een reden om het nog eens te proberen!

Colien zei

Heel leuk resultaat, mooi kaartje is het geworden!
Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn, zijn we blij mee!
grtz Colien