zondag 21 april 2024

Kak dus...

 Hallo,

vrijdagmiddag kreeg ik een telefoontje van mijn collega. Zo'n telefoontje wat je liever niet krijgt, de afgelopen weken heeft ze diverse onderzoeken gehad en daar is uitgekomen dat ze baarmoederhalskanker heeft. KAK dus. Ik heb het al vaker gezegd we hebben zo'n fijn team en zien mekaar ook buiten het werk geregeld voor een borrel of een uitstapje naar een pretpark. Samen hebben we dan veel lol. Maar het leven is niet altijd een lolletje dat is bij iedereen zo. Ze zal de strijd aan moeten gaan en een andere collega schreef heel mooi in onze @pp groep dat wij als werkfamilie er voor haar zijn en haar zullen steunen. Maar goed ik maakte dit kaartje voor haar want zo'n nieuws is gewoon KAK.


my time to craft - everything dies
craft rocket challenge - #113 layer it up 

fijne zondag,
Hermien


11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Een mooie kaart Hermien.
Wat een naar nieuws voor je vriendin en jullie.
Heel veel sterkte gewenst.
Groetjes Elle-Jeanne

Marleen zei

Een mooie kaart en er voor elkaar zijn is nu wel heel belangrijk!
groetjes

karin zei

Vreselijk is dat als je zo'n bericht krijgt. Je hebt een mooi kaartje gemaakt om je collega te steunen na dit nieuws. Hopen dat de behandeling zal helpen.
Groetjes,
Karin

marja kenter zei

Wat lief dat jullie er voor haar zullen zijn.
Kaartje is helemaal toepasselijk.
Fijne zondag verder en groetjes

Angela zei

Heel juist gesteld.... dit is echt KAK! Mooie 'simpele' kaart.... meer is niet nodig.
Fijn dat jullie zo hecht met elkaar zijn. Dit zal ze de komende tijd nodig hebben.

Nelleke zei

Nou zeg, met recht rotnieuws wat je liever niet hoort. Jou kaart vind ik leuk, zeker ook de woordspeling en maakt het even iets luchtiger, al weet ze ook dat jullie er voor haar zijn. Groetjes Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn dat jullie als werkfamilie er zo meteen voor elkaar zijn Hermien. Om dit nieuws te ontvangen is echt KAK..dus je kaart is een schot in de roos. Het zal de ontvangster ook zeker een glimlach ontlokken.
Lieve groetjes Miranda
Ps. Ik sta zeker zo'n 5x in je spam bij gisteren denk ik dus probeer ik het nu opnieuw.

alma.heijenk@gmail.com zei

echt KAK nieuws voor jullie maar vooral voor haar. fijn dat ze weet dat jullie er voor haar zijn.
groetjes Alma

carla zei

Wat erg om zo'n naar nieuws te krijgen.
Fijn dat jullie haar steunen.
Een leuk kaartje kan al wonderen doen.
Gewoon laten zien dat je er voor haar bent.
Mooi gedaan.

En ja hoor Hermien ik heb jou kaartje voor mijn verjaardag mooi op tijd ontvangen. Ik heb er nu zelfs 2 van jou aan mijn lintje hangen.
Bedankt hiervoor, heel blij mee.
Groetjes,
Carla

Card Creator zei

I am terribly sorry to hear of your friend and her issues, but am thrilled that it inspired you to create this beauty. Thank you so much for sharing this with us at My Time to Craft
~Tamara

Colien zei

Inderdaad KAK, weer (een dierbaar) iemand die de kl*teziekte heeft... Je kaartje zal haar goed doen, fijn dat jullie met haar meeleven. Veel sterkte voor haar en de mensen (jullie) om haar heen.
grtz Colien