maandag 16 november 2020

Kerst in CAS stijl

 Hallo,

Een mooi begin van de week zag ik toen ik in mijn leeslijst keek, een top 3 plekje bij de liftchallenge, altijd leuk als je kaartje opvalt tussen andere deelnemers.

 Afgelopen vrijdag heb ik samen met een oud collega die bij mij om de hoek woont heerlijk geknutseld. Ze heeft heel veel stempelsets van SU en ik mocht er 2 mee naar huis nemen om nog meer kaartjes te maken. En zo gebruikte ik ook een oude set van SU voor dit kerstkaartje, simpel maar niet minder leuk!


paper players - cas (hooray for the holidays)

Ik las in de vele reacties dat het op veel plaatsen gisteren de hele dag slecht is geweest, hier is het na
 2 uur begonnen met regenen. Dat was helemaal niet erg want ik was heerlijk aan de knutsel. 

Fijne  week,
Hermien


9 opmerkingen:

Daphne zei

Lief dat je de stempels mag lenen, dat knutselt zo fijn, met materiaal wat "nieuw" is voor jou.
Wat een mooie kaart!!

Elle-Jeanne zei

Prachtige cas kaart Hermien.
En hier in Ospel 16.00 uur.en flinke buien.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

Prachtig kaartje met de leuke stempels van SU Hermien....meer hoeft niet!
Groetjes Diny

karien zei

Heel mooi CAS kaartje
Groetjes Karien

Monique zei

Simpel is mooi!! Hij is prachtig.
Leuk hè, vanmorgen. Het is precies wat je zegt. Leuk dat je kaart opvalt.
Vandaag was het hier weer bagger en ben ik vanmiddag weer in mijn kamertje gaan zitten te knutselen. Schoonmaken komt wel weer als de keuken er in zit.
Fijne avond, liefs Monique

GerJanneke zei

Zeker leuk, wamt er waren best veel inzendingen bij de Lift! Hij was ook heel mooi!
Deze is ook weer schitterend, Hermien. Je CAS kaarten zijn vaak heel elegant.

Scraptastisch zei

Ook weer een kaartje wat opvalt Hermien, modern sfeertje en niet iedereen houd van druk en de stempels van SU zijn meestal erg leuk en stempelen fijn! Ik hou erg van kerstlichtjes dus enig kaartje hiermee!
xx Gerie

Kaartjes door Elise zei

Wat een leuk kaartje met deze lampjes! Geeft mij inspiratie om deze stempelset er weer bij te pakken!

Ann Schach zei

An adorable clean and simple card, Hermien!I LOVE the sentiment! It's such a cute image with the holiday lights. Thank you for playing in my CAS challenge this week at The Paper Players!