zondag 15 november 2020

Winter wishes

 Hallo,

 Als je naar buiten kijkt dan lijkt het wel voorjaar, een heerlijk zonnetje en de temperatuur is ook fijn. Daar hebben we gisteren optimaal van genoten, samen met mijn fietsmaatje de mountainbike gepakt en 50 km gefietst. Het was heerlijk genoten van het weer en al het natuurschoon in de herfst. 

Met mijn kaartje ga ik een seizoen verder naar de winter. Van mij mag er best wat sneeuw vallen, al weet ik dat de meeste mensen geen fan zijn maar ik wel! Ik werkte met de sketch van Dutch Card Lovers en zo had ik al snel een kaartje klaar.



Fijne zondag,
Hermien


17 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de sketch Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

karin zei

Mooi kaartje Hermien.
Zonnetje? Hier niet gezien vandaag. Alleen veel wind en nu ook nog veel regen.
Fijne zondag!
Karin

Monique zei

Het lijkt hier toch echt herfst, alleen de temperatuur niet.
Van mij mag er ook wel sneeuw vallen maar dan ook gewoon een dikke pak!
Dat past ook bij jouw prachtige winterse kaart.
Liefs Monique

Marijke zei

Nee heb ook geen zonnetje gezien vandaag! Veel donker en regen hier! Maar ja, dan kan je wel weer gezellig knutselen! Ook leuk hoor! haha! Je kaartje is top! Leuk gedaan met zo'n schuin stuk erin! en mijn winterwensen: Snel voorbij en laat de lente maar weer komen! Groetjes en een fijne zondag nog! Groetjes Marijke.

Marleen zei

Ja, de seizoenen komen en gaan (veel te vlug) en zo heeft de winter sneeuw als speciale eigenschap en dat is heel mooi maar tegenwoordig krijgen we toch wel veel winters zonder deze witte pracht.
Heel mooi kaartje hoor!
groetjes
Marleen

karien zei

Heel mooi kaartje,leuke sketch
Groetjes Karien

Daphne zei

Mooi geworden!! De sketch nodigt uit hè, ik maakte er ook 2 kaartjes mee vandaag en ik zie ze ook al meer verschijnen op diverse bloggen.
Denk niet dat je vandaag gefietst hebt, of wel😉

Nancy Soetaert zei

Tof kaartje Hermien. hier was het geen fietsweer vandaag, heel natte dag... maar, ik heb veel geknutseld, deed me ook wel eens deugd.. ook eentje met deze schets.
ik vind je kaartje heel mooi!
groetjes
Nancy

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Hermien....zo leuk gedaan met de washitape....en mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Jij geniet ook van het buiten zijn.
Mijn man en ik wandelen bijna elke dag een km of 8.
Hij is vorige week geopereerd en moet nu veel wandelen....maar dat is geen straf hoor deden we toch al! Vandaag hebben we er weer 10 gelopen en daarna begon het te regenen en hield het niet meer op!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie strakke kaart heb je met die sketch gemaakt Hermien. Heerlijk zo'n stuk fietsen, genieten.
Lieve groetjes Miranda

Rosalien Zwackhalen zei

Je was er snel bij met de Challenge. Een super leuke kaart, mooi strak zoals iemand voor mij al zei.Leuk dat je meedoet met de DCL.

Ela zei

Ik herken de leuke schets! Mooi kaartje geworden, ik moet er nog mee beginnen. Heerlijk op de fiets zaterdag. Het was inderdaad heel zacht weer. Groetjes Ela

Marjan zei

Mooi Hermien! Vind kleuren top en het takje erg mooi erbij! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Nicole Parmentier zei

Leuk dat je meedoet met onze DCL challenge. Wat een mooi winters kaartje in deze kleuren!! Ik vind sneeuw ook wel leuk zolang ik niet met de auto weg hoef want krabben is niet echt mijn hobby..

anja curvers zei

Zo je was er snel bij, snelle Jelle. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch. Fijn dat je meedoet bij DCL.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie bijdrage Hermien! Leuk met alle laagjes onder en op elkaar!! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Ellen zei

Wat een mooie uitwerking van de schets Hermien!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen